Gå til innhold

3 uker og 2 dager...


Elmoen

Anbefalte innlegg

Etter en ufrivillig abort for tre måneder siden er jeg nå gravid igjen :) HURRA! Men er altså bare rett over tre uker...

 

Er jo fullstendig klar over at det er VELDIG tidlig å teste (positiv test 5 dager før IKM) og at dette kunne blitt en "vanlig" mens dersom jeg ikke hadde testet meg, men jeg har nå fått positive tester to dager på rad. Og har masse symptomer... vond rygg, mage som stikker/strekker seg/ økt utflod og kvalm.

 

Noen med liknende erfarienger som har lyst til å dele en POSITIV historie med meg? Kjenner jeg trenger å høre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Gratulerer som gravid igjen :))

jeg og er ikke langt på vei, bare fire uker.. men har vond rygg, trøtt, ømme bryster.. Har du samboer?? alder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer:)

jeg fant å ut jeg va gravid da jeg var 3uker +4dager:)

merket noe var anderledes,strekk smerter og en rar følelse....

dette er min første gang.

nå er jeg 11+5 å har ikke vært noe særlig dårlig,bare oppblåst og trøtt,var litt uggen i uke 7-8 og 9,men jeg klager ikke:)

håper det går greit for deg og å lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg og velkommen hit!!

Gratulerer så masse.

Jeg mistet også sist jeg var gravid, men er nå i uke 11 og har sett knøttet 3 ganger på UL:-) Så våger nesten å tro det kommer til å gå bra denne gangen. Hvis du er veldig bekymret så få legen til å bestille en UL til deg i uke 7, da vil du kunne se hjertet slå å bli beroliget:-)

 

Jeg er og forresten 23 og gift:-) Hvor er du fra i landet da?

 

Masse lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

 

Ja, gjett om jeg skal ha ul! SIst gang sa magefølelsen at noe var galt, og oppdaget BO på ul i uke 8...

 

Gleder meg over at jeg ble gravid fort begge gangene, to 3 pp hver gang :)

 

Nå håper jeg bare at dette ikke er en sånn kjemisk-graviditetsgreie... Tar nok test hver dag frem til IKM på lørdagen. Men jeg er opptimist :D

 

Jeg er fra Stavanger :) Verdens vakreste by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa mye, stas aa finne det ut saa tidlig. Det vil som regel gaa godt, det kan du troeste deg med. Og datteren min ble jeg gravid med 6 uker etter samme erfaring som deg (for tre mnd siden). Fokuser saa mye du kan paa dette nye svangerskapet, gled deg over det og tenk at det som skjedde for tre mnd var kanske naturens maate aa ordne opp i noe som ikke var helt liv laga. I over 80% av de man mister tidlig, er det noe med spirene som ikke er i orden, ikke noe med mamma.

 

Lykke til og kos deg masse, du har jo plenti med symptomer, saa deilig!!

 

Det ordner seg for deg denne gangen vettu.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord Femina :D

Så bra at du ble gravid så fort etter at du mistet. Det å bli gravid var alt jeg kunne tenke på etter den triste opplevelsen på ul.

 

Nå er jeg glad for at jeg "endelig" er gravid og tar én dag om gangen. Men jeg tester nok hver dag til IKM uansett :)

 

Merkelig opplevelse denne syklusen forresten. Merket for første gang i mitt liv eggløsning, og jeg sverger på at jeg kjente når egget festet seg! Jeg tenkte "nå ble jeg gravid" - og det stemte jo :) Forrige gang merket jeg ingenting i løpet av de 8 ukene jeg gikk "gravid". Herlig å kjenne at alt er som det skal være denne gangen :D Kvalmen er hjertelig velkommen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lite spørsmål jenter:

 

Da jeg testet i morges var streken svakere enn i går... Kan dette skyldes at jeg drakk sinnsykt mye vann i går kveld? Skal SÅ teste i morgen tidlig igjen, og ikke drikke noe i kveld.

 

Kjenner pulsen har vært høy i dag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde selv en ufrivilig abort for ca 5 måneder siden men er gravid på nytt testet positiv på 4 testen ( de 3 første va veldi svake tok en ekstra test for sikkerhet skyld) er nå 4 uker å 6 dager på vei.. har en del symromer som smerter i rygg å mage.. kvalmen å sulten litt oftere en før....

 

hehe

håper alt går bra for deg denne gangen :)

lykke til på det sterkeste..

 

hilsen en med en liten spire i magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg er 4+4 eller 4+5 (tror jeg må finne ut av dette snart) har i alle fall termin 10 august,hvis det var skikkelig mens det jeg hadde sist.

 

Jeg hadde også en sa tildiger,men ble graivd to månder etter og i dag har jeg en skjønn gutt på et år,så dette går nok godt skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere svarer meg :D

 

Jeg kjenner at jeg angrer på at jeg testet så tidlig som 6 (trodde det var 5 tidligere) dager føk IKM... Nå er jeg så ufattelig stresset over at dette kan være en kjemisk graviditet, og at jeg "aldri ville ha visst det" hvis jeg hadde ventet til IKM med å teste...

 

Skal ikke mase om dette i det uendelige, men er sjansen liten for at jeg opplever en kjemisk graviditet når jeg har fått positiv test 4 dager på rad (svake streker)? Er 3+4 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er jo gravid :) Men jeg testet bare positivt så alt for tidlig! 6 dager før IKM. Er bare så stresset på tanken at jeg kan miste FØR IKM, og at jeg egentlig ikke skulle vite dette på forhånd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da forstår jeg hva du mener!!!

Det er jo ikke alle som får positivt så tidlig uansett. Det er jo forskjellig fra person til person.

Er du gravid, så er du gravid.. Nå må du ruge, og ta det med ro:) hehe..

 

Du må ihvertfall ikke engste deg for mye.. Det er ikke bra for spiren din heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK akkurat det jeg trengte å høre, Divamamma :)

Jeg blir jo så sinnsykt opphengt i datoer og dager, men det kan jo være at jeg bare hadde tidlig eggløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt er jo så sinnsykt varierende fra person til person. Finnes ikke akkurat en perfekt mal for alle.. Og godt er nå det, Elmoen..

 

Ta det med ro du :) Dessuten er det et fåtall som faktisk mister ...

Det har skjedd deg tidligere, men da var det nok bare naturens gang.

 

Skal sende deg gode vibber jeg;)Hehe..

Så får du sende meg..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...