Gå til innhold

Blir ruger i uke 50 jenter????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg var inne til min andre xu i august -fjernet da egglederen -også hadde jeg min første konsultasjonstime 13/11, så jeg er kjempe fornøyd med tanke på at jeg ikke trodde jeg skulle være i gang før mars/april 08

:)

Kjempe spent til fredagen oghvordan det ligger ann :)

Å så spennende!

Ikke noe å grue seg til,den gjør ikke vondt selvom den ser veldig skummel ut:o).

Første gangen jeg tok den gruet jeg meg veldig, og hadde ei ved siden av meg som kunne sette den hvis jeg ikke turte. Fikk satt den men skalv så fælt på hendene da jeg hadde stukket den inn at hun måtte trykke inn innholdet.

Andre gangen bare bestemte jeg meg for at dette skulle jeg fikse og det var helt greit å sette den. Ikke vondt og jeg skalv ikke på hendene:o)

Lykke til ikveld og lykke til på fredag!

Klem

Jeg skal også ha uttak/innsett i uke 50. Dette er forsøk nr 4 for søskenforsøk. Har en datter født 2004 som vi fikk på 2. forsøk. Har holdt meg liit borte herfra i det siste, men merker at jeg trekkes hit mer og mer etter hvert som det nærmer seg uttak... :-)

Hei på dere.

Jeg skal på ultralyd i morgen for å se om det blir innsetting til fredag eller mandag neste uke. Men, jeg regner med at det sikkert blir til mandag neste uke. Jeg skal egentlig ha eggløsning til lørdag.. men.. da regner jeg med at innsetting kommer på mandag...

Blir spennende å se hva de sier i morgen da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...