Gå til innhold

Hvordan er Bugaboo cameleon på annet enn asfalt?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på denne vogna - passer mine behov svært bra. (bor i Oslo i liten leil, og trenger liten lett vogn)

Men lurer på om noen har trilleerfaring utenfor byen?

Fx ta en tur på de brede stiene i marka, grus etc?

Ser jo for meg at jeg vil ha lyst til å gå litt andre steder enn bare i byen også...

Fortsetter under...

Ikke gidd å uttale deg på den måten når du tydligvis ikke har prøvd vogna. Virker som om du får betalt for å rakke ned på Bugabooen.

Det er IKKE det samme som å kjøre handlevogn. Det er god demping på hjula foran så den kommer seg greiere frem enn man skulle tro. På veldig ulendt terreng er den nok ikke den beste vogna, men på grus og passe ulendt terreng går det helt fint. Den er også ok på snø faktisk, og skulle det bli mye snø er det bare å sette på vinterhjula.

Hei Anne!

Jeg bor skikkelig ute på landet, grusvei har vi trillet på daglig i hele høst med Bugabooen. Null problem!!

Nesten verre den helgen vi var i Oslo, alle hullene i asfalten og de bratte kantene var utfordrende! Me, kanskje fordi jeg ikke er vant med slikt? :)

Syns ikke vogna er så god å trille med de største hjula først, og det er jo nettopp den deilige trillekomforten man ønsker med de små først, så det bruker vi sjelden her. Nå er vinterhjulene snart i hus også, gleder meg til det, siden vi bor grisgrendt til er ikke brøytebilen innom så veeeldig ofte når det snør. Kjekt med monsterhjul da:)

Annonse

jeg har hatt denne vogna i to mnd nå, har hatt tfk,emmaljunga city cross, oth urban jungle siden januar,men ingen slår bugaboo:)

den er litt dårlig på myk grus/traktorvei,da kan du ta på vinterhjulene og den blir som en vanlig 4 hjuling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...