Gå til innhold

magen er her allerede jo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 7 uker på vei, å nå får jeg ikke igjenn boksene mine mer.. det er nr 2 som kommer nå da. kan vel ha med saken å gjøre. fikk mage tidlig med første å.. men jeg prøver å skjule d som best mulig, men d går jo ikke snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig hvor tidlig man kan få mage når man har født før. Trøst deg med at barnet ditt har god danseplass i hvertfall:) Godt lange vide topper er moderne nå. Det blir ikke noe problem å dekke magen med en topp i hvertfall:) Bukser derimot er det værre med... *sukk*

Skrevet

sweet amber, hvor gammel er den siste ungen din nå. synes jeg husker du var her sist jeg var her inne. =)

Skrevet

d var det jeg mente ja=) mi er 13 mnd. så da husket jeg riktig=) så moro at du skal ha igjenn da!! lykke til.

Skrevet

Haha, nesten samtidig to ganger:) Jeg er 8 uker på vei.

takk og lykke til til dere også

Skrevet

sliter med samme problemet:(

er 8+5, og magen har poppa ut... 2 svangerskapet dette:)

Skrevet

ja helt utrolig egentli da.. folk som vet det tror sikkert jeg går å presser ut magen. men jeg prøver for alt å holde den litt inn når jeg er rundt folk da. men d er så ubehageli. vil ikke at noen skal vite det enda. å jeg som skal i 60 årsdag i helga å har kjøpt meg ny kjole, som nå ikke passer lenger. både bryster å mage er for stor!

Skrevet

er ogsa i uke 7, og magen er her allerede.. er bare 4 måneder siden jeg fødde sist, så er sikkert derfor den kommer så fort.. men såå stoor ogsa da! prøve å halde den inne, mn de er tongt på en måte.. så her må de til store topper å sjald over magen:) 3 uker tilm så får familien vir de vertfall:)

Skrevet

Hmm.. Baby magen min har ikke kommet ennå,men så har ikke magen min helt reist etter forrige da:p hehe. har bare blitt tynnere..

Har en sønn som blir 15 måneder den 8.desember:) Er 10+5 i dag:p

Gleder meg til å få mage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...