Mamma til 2 søte jenter Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Er sykemeldt pga senebetennelse, så det er såvidt jeg klarer å skrive på maskinen..., Auau.... I dag har jeg vært i Arendal på handletur med min søster og mor. Vi var ute og spiste lunsj, og når vi skulle gå måtte vi alle på toalettet. Min søster fant selvsagt ut at hun hadde fått mensen og trengte et bind - jeg hadde med meg bind, fordi jeg venter på mensen. Om en drøy uke skal jeg til laporaskopi, og da må jeg ikke ha mensen - så jeg krysser fingrene og håper at jeg også snart får det. (Mensen er smittsomt har jeg hørt en lege har sagt tidligere - så jeg håper jeg har fått litt mensstøv fra henne.... ) Når jeg nå tenker på det - så er jeg nok kanskje litt desperat... Ifølge min nomale syklus - som jeg ikke har hatt på 3 måneder så skal mensen komme til torsdag (som er dag 30), på de 2 siste syklusene har mensen kommet på dag 21 og dag 24. Da håper jeg det skal en del til før syklusen endrer seg med at jeg får mensen senere enn torsdag...., i så fall må lap utsettes, og det har jeg svært lite lyst til!! Men torsdag er om 3 dager ..... så jeg får vente - vente..... Jeg har symptomer på at mensen kommer - så jeg tror det kommer rett rundt hjørnet. Har "melkespreng" i brystene, vondt i ryggen .... Jaja.... Vanlige menstegn - så jeg må nok ikke bekymre meg så mye - enda..., men har lett for å gjøre det når jeg går hjemme på dagene og ikke har så mye annet å tenke på. Jeg er litt grønn på temping - men dere som temper - går tempen ned når man skal ha mensen?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2007 Et annet menstegn jeg har er at jeg føler det renner nedover i skjeden med blod.... Så håpe, håpe....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 tempen går ned rett før mensen, eller samme dag eller dagene etter. Hos meg går den ned dagen jeg får mensen eller dagene før. Håper for din del at den kommer når den skal slik at du får tatt LAP. Lykke til
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Oki, da får jeg ta tempen for å skjekke om den går nedover til i morgen - hvis jeg ikke har fått mensen før. Mensen er enda ikke dukket opp, men den kommer nok.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå