1.gang84 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 I dag var jeg hos legen for første gang! og plutselig føles alt så enda mer virkelig! =) alt var bra, blodprøver ble tatt og helsekort fylt ut. er litt usikkert hvor langt jeg er på vei da jeg aldri fikk mensen etter å ha sluttet på p-piller, men vi har midlertidig termin 8.juli og er ca 9uker på vei... må nok regne med at terminen blir forandret ved ultralyd, men uansett bli to til tre i begynnelsen/midten av juli!!! =) Måtte bare dele med dere denne utrolig positive opplevelsen, nå skal familien få vite nyheten på Onsdag!! HURRA!!! =)
lillelykke08 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Så gøy, gatulerer! Hyggelig å ha noen å dele det med, har nemlig vært hos legen for første gang i dag jeg også, var såå nervøs, men alt gikk kjempe fint er så lettet! Er ca 10+5 uker på vei! har tenkt å vente med å fortelle det til familie og venner til vi skal hjem til jul.. spennende, tror ingen aner noe som helst! Skjønner det nesten ikke selv en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå