vipz82 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fikk beskjed fra jordmora om at jeg er godt inne i modningsfasen, men vet ikke helt hva det innebærer. Hun undersøkte meg vaginalt og det var så j... vondt at jeg ble litt fortumlet etterpå, så var mye jeg glemte å spørre om.. heh. Hun sa noe om at jeg bare hadde 1 cm igjen av livmormunnen/tappen?! Og at hun nesten fikk inn 2 fingre.. Hvor lenge tror dere, av erfaring, jeg har igjen da? Må bare spørre selv om jeg vet det er umulig å si:)
Mamma til snart 4 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 kan ikke gi deg skikkeligt svar, men dagen før termin hadde jeg 1 cm åpning og hun strekte i mormunnen, livmorhalsen elle va det nå er;) drit vondt, men min var veldig lang og tykk, så fra 1cm til 3 cm med gode rier holdt jeg på i 56 timer. da var det endelig 4 cm, modningen har vell med at de myker den opp eller noe slik at du får større cm hele veien. . . . . håper andre kan svare deg så du får ett skikkeligt svar;)hehe
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 nåpr sjekker jordmor om man er moden da? i hvilkern uke ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå