Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei! Ser at dere har brukt en spesiell metode for å få jenta deres til å sovne av seg selv om dagen, om kvelden og om natten. Jenta vår på 8 mnd. har begynt å våkne så mye om natten. Hun våkner gjerne 5 ganger på et par timer, prøve å legge henne til brystet men som regel vil hun bare ligge der å kose, vil ikke drikke noe særlig. Når jeg legger henne oppi senga kaver hun noe veldig, snur seg over på magen og strever. Må snu henne over på ryggen heeele tiden! Vet ikke om detter er relevant i forhold til den metoden dere brukte, men lurte på om du kanskje kunne hjelpe oss litt, evt. komme med noen gode råd... Begynner å bli sliten nå av å ikke sove mer enn et par timer sammenhengende...
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 tror det er vanlig i denne alder så sant du har utelukket at tenner er på vei, at hun er kald,har tett nese eller øreverk? martine er heller ikke sulten lenger om natten så vi tenkte å trappe helt ned på mme på natt nå. jeg ville vel gått litt tilbake i prosessen hvis hun bare kaver. gråter hun da? vet ikke hva du har gjordt hittil prøv å få henne til å sovne kjappest mulig altså med mest mulig stimuli og så trappe det ned over litt tid i stedet for å stå der fortvilet, kald og sliten på natten å tvi holde på at du ikke skal ta henne opp. kan du bysse henne? bære? ligge ved siden av å så legge i sengen? det har jeg gjordt på natt. martine sovner nå på under 2 min fra jeg legger henne ned i sengen.på kvelden. på natt har jeg hittil bare gitt mme og så rapet m henne og lagt tilbake i sin seng. hvis hun har vært urolig så har hun ligget ved siden av meg til hun sovnet og så flyttet henne. men jag var jo der hvor jeg måtte gå med henne og bysse for å få henne til å sovne. les boken eller det jeg har skrevet i innlegget over. merker at hun trenger mye nærhet nå og at det er mamma mamma som gjelder nå. mulig din også har det slik??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå