Gå til innhold

I dag skal jeg møte mamma - uten å avsløre noe...


En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Hjelpes meg, det kan bli tøft :) Vi har bestemt oss for ikke å si noe til foreldre før etter første legetime, som er om en uke i morgen. Så jeg må klare å ti stille i hele ettermiddag!! Huff, får la henne prate om alt mulig annet så går det vel på et vis ;) Bare hun ikke begynner å hinte om barnebarn, hva gjør jeg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sier du til henne mens du smiler lurt - "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..." :) Hehe. Skjønner dette er veldig vanskelig! Vi skal ha foreldrene mine på besøk om knappe to uker, og da skal vi samtidig invitere svigers på brunsj (første gang de møtes), men vi har ikke tenkte å slippe nyheten før til jul, så det kommer til å bli veldig vanskelig!!

 

Ps- skal nok ha legetime på samme dag vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg kjenner meg igjen! Jeg er sykemeldt, men har ikke foratlt det til noen av familien, for de vil straks gjettet grunnen (vi har prøvd en stund). Familien på min side bor langt unna, så over telefonen går det greit, men jeg har ikke turt å ringe bestevenninna mi enda! Jeg tviler på at jeg klarer å holde det hemmelig! Hjelp. Vel, det går vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra :) Hun hadde så mye annet å snakke om, så da slapp vi både spørsmål og stillhet. Gleder meg vanvittig til å si det den 22 da. Hun kommer til å bli så glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår dilemmaet med å vente med å fortelle til de nærmeste. Jeg må rett og slett unngå mamma merker jeg!! Et par venninner har spurt rett ut og da har jeg ikke klart å juge...grr... vil liksom at mamma skal få vite først :-) jeg skal være asosial fram til julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...