Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hva kan søster eller bror til Sara hete?
prebs Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Det er mange navn som passer til Sara! Vi har jo de bibelske: Mathias Tobias Isak Lukas Johannes Peter I tillegg synes jeg disse guttenavnene: Martin Henrik Jonas (ja, det var vel bibel det også) Kristian Marius Jacob (bibel igjen...) Oskar Johan Jenter, både bibelske og andre: Maria Marie Anna Kaja Ida Ingeborg Johanne Karoline var noen. Synes det bør være et klassisk og tradisjonsrikt navn, siden Sara er et gammelt navn i Norge. Styr unna Chrisander og Michell. Synes jeg, da.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 sara går til alt!! et nydelig navn som passer inn i alle sammenhenger og i stort sett alle land! kanskje ikke mye hjelp men...:-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Takk for svar! Lurer litt på navnene Kristin, Silje, Sverre eller Magnus. Men passer disse?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Luna Oscar Sverre Magnus Martin Filip Cornelia Filippa Natalie
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er for at søsken skal ha forskjellige forbokstaver. styrker egen identitet å ha sin egen bokstav:) Dermed går mine stemmer til Kristin og Magnus, som er flotte navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå