Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ønsker seg en god parfyme. Noen som har noe å anbefale?

Jeg får jo ikke prøvd det på han før kjøp - så her er det bare å ta en sjanse. Vil gjerne kjøpe noe som lukter - og som jeg ikke må sniffe meg helt i halsgropen for å kjenne. Han er lys og sporty.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lacoste! lukter herlig!:) Går å sniffer på sambo hele dagen når han har den på;) Det er en gråaktig flaske, å det står bare " Lacoste" på den. Anbefales av meg iallefall!!:)

Skrevet

Lacoste---den grønne=) mannen min har deon og parfymen, lukter digg=) sporty og frisk!

Skrevet

ER så mye godt til mann. Armani sin Mania.......den lukter mann. Sukk.

Issey Miyake sin Leau d issey`er også skikkelig god!!!!

Skrevet

jean paul gaultiere har maaange gode.

og seff. armani!!!!! mange gode der og.

lukter mann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Den har han faktisk! Så rart......

Han har bare den Lacoste og ønsker deg en annen også. Så kan han bytte på dem. Men nå vet du iallefall hvilken type parfyme han liker:)

Skrevet

Happy fra Clinique er veeeeldig sexy:-)

Skrevet

Min bruker le male fra jean paul.. Helt nydelig på han hvertfall:-)

Før brukte han cool water fra davidoff. god den også:-)

Skrevet

Hehe så vittig;).. Min sambo har Lacoste og Davodoff Cool water. Den lukter også kjempe godt!!:))

Skrevet

Mente Davidoff Cool water:) Nydelig lukt den også. Samme sjanger som lacoste synes jeg=)

Skrevet

Dersom mannen din vil ha en duft som ikke 200.000 andre går rundt å lukter av så kan han jo prøveherreduften fra CAROLINA HERRERA. (Aqua heter den) -er bare en...

Den er KnallGod!!!!! Lett, frisk, men samtidig skikkelig maskulin! Gå på et parfymeri og spør om de har en prøve - for den er verdt å teste ut!

Skrevet

Den nye til dolce & cabbana er sikkelig god:)

Skrevet

L'eau d'Issey, Davidoff cool water eller Calvin Klein sin Eternity!

Skrevet

Oscar fra Oscar de la Renta:-) Den er nydelig, men tror ikke du får kjøpt den i Norge. Vi bestiller fra Strawberrynet, billig og uten porto!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...