Gå til innhold

Se kjønn når?

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man se kjønn på ul? Jeg er i uke 12, snart 13 og har vært på1. svangerskapskontroll i dag. Skal få en tidlig ul da jeg selv er litt engstelig pga stikkninger i lysken og "mensensmerter". Vet ikke når ul blir, men tror i løpet av en ukes tid..?

Lurer bare på om noen andre har fått vite kjønn tidelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12-14 uker leste jeg et sted:) Men jeg tviler på at noen forteller deg det før 18 uker. (pga fare for at foreldrene vil ha abort pga feil kjønn)

Skrevet

Abortgrensen i Norge er jo på 12 uker og 16 uker ved nemndsavgjørelse. Tror ikke så mmange tar abort pga "feil" kjønn, tror du virkelig det?

Skrevet

Nei, JEG tror ikke det. Det er den beskjeden jeg fikk når jeg var supernysgjerrig sist:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Var på UL i dag og størrelsen på den lille tilsvarer 12+2, men vet at jeg er 11+6 (IVF).

I alle fall så fikk hun sett akkurat i skrevet til den lille så vi så rompa og hele sullamitten, men hun sa at jenter ligner på gutter enda pga klitoris og skamleppene, så hun ville ikke si noe om hvilket kjønn det var....

Så dersom man får beskjed om kjønn så tidlig så ta det med en klype salt.

Skrevet

jeg var på UL i uke 13 å fikk da beskjed om at di ikke prøvde se etter kjønn så tidlig fordi det var umulig å se før uke 16-17

Skrevet

Med førstemann fikk jeg vite det i uke 13.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...