Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Gratulerer så mye.... har fulgt med deg i spenning.

Jeg er selv godt oppi årene...45..og det hjelper meg masse å høre om positive resultater. Har prøvd et år nå uten å lykkes, kjenner at jeg er sliten av all prøvingen..Skal igang med Menopur hvis ikke det går denne gangen heller, IKM 8 des.

Følges opp på Aleris, de er kjempe greie, men jeg er for gammel for IVF der. Hvet du om aldersgrensen på Volvat er 46.

Klem og lykke til videre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger med på her:-)

Gir håp til meg å!!

Skrevet

Kjempemasse grattis fra meg også!

Veldig hyggelig at fler i vår alder lykkes. Det gir håp til andre.

Masse lykke til videre!

Skrevet

Først og fremst gratulerer så mye!! Jeg skrev i forrige uke at jeg var veldig opblåst fortsatt på rugedag 13. Da svarte du at det hadde du også vært ved din første graviditet, var det da Ivf du var igjennom eller var det på egenhånd? Jeg fikk positivt resulatat jeg også, som du trodde jeg kom til å få.... Det jeg lurte på var om du husket når magen roet seg og ikke var fult så oppblåst eller om det bare forholdt seg sånn? Begynner å bli litt lei av å se ut som om jeg 4 måneder på vei, når jeg strengt tatt ikke er det:-)

Skrevet

Kjære alle dere, TUSEN TAKK!! Blir helt rørt jeg, dere er så søte da :o))

Jeg må innrømme at dette er litt uvirkelig og jeg er fortsatt redd det ikke skal gå bra...Først er man redd det ikke er nok egg, så om de blir befruktet osv... mye man skal bekymre seg for, men det er selvsagt verdt alt dette om det går bra!!! Kaje; Jeg vet ikke om Volvat har øvre grense, men alle over 38 år må søke og vurderes bla er det viktig at man har en bra syklus osv (jeg har 28 dgr) I Danmark tilbyr de IVF med øvre grense det året du fyller 46, så ikke nøl, ta kontakt!!!

Jeg har et barn 16 år, ble gravid og fødte, alt normalt. Men med ny mann har vi i mange år forsøkt og blitt skuffet, hatt 2 SA, kanskje fler også, der hvor det har vært forsinket mens og jeg ikke turde teste... Min mann har ingen barn derfor er dette ekstra gledelig :o)) jeg var utrolig stinn i magen etter uttak, øm og magen stod ut, var nok litt overstimulert. Det har gradvis gitt seg, fra RD7 har jeg følt meg "normal" igjen... Til dollypopp og alle dere andre, jeg tenker på dere og sender alle mine lykkeønsker!!!!!!!!! Klemmer!!!

Skrevet

Gratulerer Augustbarn !

En gledelig nyhet dette rett før jul !

Mine beste ønsker !

Klem fra

Skrevet

Tusen takk Vilsågjerne!! Jeg ønsker deg all lykke til i ditt forsøk etter jul!

Klem!!

Skrevet

8.august; det stemmer at jeg følte meg oppblåst ved mitt 1.svangerskap (ikke ivf) men det var på en annen måte. Denne gangen var det mer ømt og mye mer, men som sagt det roet seg litt raskere på meg. Du er nok litt overstimulert, kan ta 1 -2 uker før det roer seg. Tilslutt:GRATULERER du også!!! Lykke til og klem :0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...