Gå til innhold

Hvordan blir puppene etter amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir de slik som de er når småtten har tømt de for melk? Eller blir de mye mer slunkne enn dét?

Jeg har gått fra en liten A til en struttende D-cup, og greier bare ikke å forestille seg at de kan bli like små igjen. Det har da tross alt dannet seg melkeganger og blitt større kjertler der inne.

Er det noe håp for at jeg kanskje ender opp med en B i det minste, etter amming, eller får ALLE mindre bryster enn før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk jeg i hvert fall fra A-cup, til AA, hvis det er noe som heter det. Men kanskje fordi de var så små fra før, ble de i hvert fall ikke hengete og slappe, bare mindre..... Så da får jeg vel tross alt være fornøyd. Men de så jo litt kulere ut, da jeg ammet.... (Likevel var det litt deilig å "få tilbake" puppene, melka sprutet jo ut bare jeg bøyde meg framover).

Skrevet

Hadde B-cup før og D-cup når jeg ammet og nå har jeg gått tilbake til en B igjen- bare mye dvaskere=(

Skrevet

Jeg gikk fra B til D de tre første månedene av graviditeten med førstemann. Har brukt samme størrelse siden det, både mens jeg ammet og etterpå. Har født to barn til og ammer nå tredjemann og bruker fremdeles D-cup.

Så jeg har fått større størrelse og syns vel brystene etter ammeperiodene har føltes omtrent slik de gjør når de akkurat er tømt for melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...