Maria8 Skrevet 3. desember 2007 #1 Del Skrevet 3. desember 2007 Uten "gyldig" grunn denne gangen da.. Må bare sutre litt og få det ut. Jeg skulle være med venninna mi på UL idag. Hun har tatt seg fri og vært med på begge mine, og støttet meg noe vanvittig etter at jeg ble gravid. På min arbeidsplass jobber vi veldig hardt i bølger, mens det andre tider er veldig rolig (avis). Vi er vanligvis så heldige at vi kommer og går sånn vi vil (bruker aldri å spørre en gang), så lenge vi har timene våre, og står på ekstra når det trengs. Jeg bruker ikke å nytte meg av dette, kanskje max to ganger på de fire årene jeg har jobbet her. Mens de andre damene som jobber her tar frisørturer, shopping og andre ting når de føler for det. I dag og i morgen har vi mye å gjøre, men jeg tenkte å avspasere en time eller max to for å bli med venninna mi( og kanskje få en smugtitt på min lille, det har hun fått på begge mine timer), og så jobbe utover kvelden. Var så dum at jeg nevnte det for sjefen, og da var selfølgelig dette et STORT problem. Her må jeg prioritere! Jeg ble så vanvittig skuffa!!!!!! Sjefen vet at jeg har mye å stri med, og trenger noen gleder og lyspunkt i livet, men NEIDA, dette var helt umulig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136199803-sur-p%C3%A5-sjefen-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå