Gå til innhold

i måro for eg svar....


trebarnsmamma84

Anbefalte innlegg

på kor langt eg er på veg....då fer me til sjukehuset og gyn.pol for å finne ut eksakt termin....Er så spent på om eg får innvendig eller utvendig ul...håper på utvendig...innvendig høyrest så skummel ut..hehe....

 

Ønsk meg lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Orkideen

Det er normalt med innvendig ultralyd frem til uke 11-12. Før den tid ligger livmoren nede i bekkenet og det er vanskelig å se noe med utvendig ultralyd.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk...eg håper på utvendig....eg trur sjølv eg er i veke 11+5 i måro...men eg får ta da som da kjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!!

 

Jeg skal selv til legen den 11 desember til ul.. Og først da får jeg vite hvor langt jeg er på vei.. Det er lenge til.. men men..

 

Lykke til.. Gi beskjed da om det ble utvendig eller innvendig.. hihi.. Så har kanskje jeg noe i vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ul i 9.uke, måtte ta innvendig da legen ikke kunne se noe på utvendig. Det er ikke noe å grue seg for, det var ikke ubehagelig engang. Eneste som ikke var så kult var at jeg hadde med meg dattra mi på 16 år. Ho holdt på å flire seg ihjel når jeg måtte ta innvendig ul. Vi hadde snakket litt om det på forhånd, og jeg sa da at jeg kom til å nekte hvis jeg måtte ta innvendig. (kan ikke fordra GU).

Lykke til på UL, enten det blir innvendig eller utvendig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..kan tenke meg at det ikkje var så kult nei..hehe!!

Var på ul i dag....Vart innvendig men det var ingen ting å vere redd for...Alt var berre bra..og fekk termin 19,juni...Legen sa og at han trudde det var ein gut..men at han ikkje var sikker...kunne sjå ut som ein liten mini penis..hehe..men det kunne og vere kjønnsleppene på jente som han såg....blir spennande å sjå om dei ser det på ord.ul...

var kjempespennande...Fekk med 3 bilder av minien og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det litt tidlig å se da????

kjønnet mener jeg... jeg har termin en dag etter deg og på babyverden står det at man ikke kan se kjønn før uti januar...

 

men kjempebra at alt stod bra til da :) ble du satt frem??? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ja godt da va ein av delene...hihi...

ja eg og trudde det var for tidleg...vart flytta fram 2 dager i forhold til min eigen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...