Gå til innhold

Da var det bare 40 dager igjen og jeg regnes som HØYGRAVID ! :)


Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Huff nå går det fort i svingene, føles som at jeg ikke har noe tid, samtidig som det ikke hadde gjort meg noe om lillingen hadde kommet i løpet av uka :)

 

Hvordan vet man om fødselen nærmer seg ?

Har hatt enormt stor råmelk-produksjon og en masse kynnere den siste uka, og har ikke hatt så mye av dette tidligere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger 4 dager etter deg i løypa. Føler også at jeg kunne født snart:) Men det er jo best om han får ligge der i 6 uker til, da. Begynner å bli trangt om plassen inni magen nå, kjenner hver minste bevegelse, og de nede i bekkenet kan være ganske ubehagelige egentlig. Vi får bare smøre oss med tolmodighet, før vi vet ordet av det er både julen og nyttår overstått. Da kan han bare komme :) he he, vil jo helst ha januarbarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger 3 dager etter (term 15.jan) og merker jeg begynner å skjønne litt hva som skal skje. Samtidig som jeg ikke skjønner det....merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kathrine! Skulle ikke du på svangerskapskurset i dag? Der fikk vi i allefall svar på akkurat det du lurer på her:) Håper du kan komme neste gang da..Håper alt er bra med deg.. Begynner også å bli rimelig klar for at den lille skal komme, samtidig som jeg vil at den skal vente til januar...

 

Forresten gratulerer med titttelen høygravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hele 16 dager til jeg kan kalle meg høygravid. Men de går nok fort de og, så mye juleforberedelser som gjenstår. Når man er høygravid begynner det å bli skummelt nærme til fødselen, så jeg er litt glad for at det er litt tid igjen og jeg. Er førstegangs så har ikke helt skjønt hva som skal skje tror jeg.. hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Venterpåprinsen..

 

Hei, jo jeg skulle det, dro til mamma (som bor i byen, jeg bor selv i Kvalsund) 7 på morgen og la meg litt å sove på sofan, før jeg skulle ut døra.

Men da samboer kom å skulle hente meg var jeg kjempekvalm og skikkelig dårlig, og det viste seg at i rommet ved siden av stua lå mine to brødre med spysjuka\influensa, så trur de har smittet meg :\

Men kommer nok på det andre kurset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, håper det gikk fort over da! Ikke nå særlig å ha spysjuka samtidig som man er høygravid:(

 

Håper vi sees neste gang da. Vi var bare tre gravide der sist. Jo flere jo bedre:)

 

Ha det bra så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har samme dag!! kunne godt komet no jah..er ganske tungt å gjere noe som helst...blir sliten av berre å ta på skoa...men håper for barnet sin del att det blir etter nyttår ;) for meg blir det siste jula uten barn i huset, ganske så spesilelt;)

 

nå er barnekla vaska opp, og rommet vårt er snart klart ;)

 

lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...