en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg starter her jeg,det var så langt det andre.. Nei det er dårlig med ultralyd ved kaja. Bor i Lillestrøm så det er nok litt langt unna"ler". Lurte brått på om jeg hadde gått glipp av noe så jeg tittet ut og....jepp,bor her ennå....puh... Jeg tror mor di har helt rett,hadde vi ikke opplevd dette før kunne vi nyti det som skjedde,men angsten sitter vel der de tolv første ukene. Jeg er litt mer positiv i dag etter at puppene har kommet seg utover helgen og bekkenløsninga er kommet for fullt. Jeg tror og håper at det går bra denne gang og jeg har jo Christopher så jeg vet det er fullt mulig å få barn etter MA. Godt å høre at det ikke har kommet noe mer blødninger hos deg,men jeg vil si det at de gangene jeg har opplevd MA så har det ikke vært noe av og på blødning. Det har kommet litt hele tiden liksom,når jeg har gått lenge nok. Jeg tror og håper det går fint for deg også og at vi kan følge hverandre fremover. Ha,ha..12 desember skal jeg til legen også...ha første kontroll..oj,oj det blir spennende.. Jeg har vært sykemeldt frem til da pga blødningene men får se hva som skjer videre med bekkenløsninga. Jeg satte igang behandling hos kiropraktoren på torsdag og det hjalp bra frem til i går. Kanskje jeg klarer å holde det i sjakk denne gang,det var så ille med Chris.. Hvordan har du det i dag?? Litt bedre??? Gode mandagsklemmer og positive tanker sendes deg:)
Nætte;mortil2 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hehe!! Nei se der ja.. Hukommelsen min er fantastisk dårlig, for jeg klarte å innbille meg at du også bodde i Tromsø!! Haha! Sånn er det.. Så utrolig godt at du har kommet litt over på den positive siden, er veldig bra det. Jeg også forsåvidt, for nå er det noen dager siden det kom noe sist.. Og i det siste har det vært bare brunlig utflod da. Huff, MA høres rett og slett helt forferdelig ut, at du har kommet deg etter to og blitt gravid igjen syns jeg er utrolig tøft gjort! Særlig siden du måtte gå så lenge.. Så jeg krysser det jeg har for at dette skal gå vår vei jeg! Første kontroll er spennende ja. Jeg har hatt min, måtte ha den litt tidligere siden jeg fikk bekkenløsningen allerede i uke 7. Da orket jeg ikke vente så veldig lenge... I dag skulle min Sigurd begynne i ny barnehage, vi har en som ligger rett bortfor oss, bare fem minutter unna, så var kjekt å få plass der. Til nå har han gått i samme barnehage som jeg jobber i, men den ligger 40 minutter unna, og det er langt å kjøre hvis jeg blir mye hjemme fremover (Som jeg jo håper at jeg skal bli!! ), men i går ettermiddag og kveld kom en skikkelig feber, og i dag er han full av rødt hovent utslett på absolutt hele seg... Så her blir det lege istedet og ny barnehage må bare vente. Damen jeg snakket med i barnehagen mente det hørtes ut som skarlagensfeber, så nå tenkte jeg å se om jeg fant en plass hvor det sto om det kunne skade det som forhåpentligvis bor i magen min.. Vet du om det?? Skal til manuell terapeut med bekkenløsningen min, men har ikke fått time enda så vet ikke når.. Blir vel ikke før etter jul tenker jeg! Du får ha en strålende mandag og kos deg! Godt å høre at positiviteten har tatt seg litt opp da! :-) Klemmer fra tromsø!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Så kjedelig med sjuk unge. Christopher hadde skarlagensfeber,og veldig jorbæraktig tunge. Gud bedre hvor sjuk han var. Veit ikke om det er farlig for den i magen,så vidt jeg vet er det ett virus for jeg kan ikke huske han fikk noe for det. Fikk det 2 ganger han da,med noen måneders mellomrom.Du får høre med legen. Godt å høre at du er litt mer positiv i dag og:) Er veldig spent ang UL på fredag men i dag våknet jeg opp og tenkte.. ...JAAAA,jeg har barn i magen og det var bare en god følelse. Jeg har savnet den følelsen:) I dag skal jeg ta meg sammen og vaske rommet til lillegutt før han slutter på skolen. Ha det fint så lenge da så snakkes vi senn.. Klemmer tilbake og god bedring til lillegutt:)
Nætte;mortil2 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Å så fint da å våkne til en sånn følelse!! Det må jo være supre greier! Jeg har den til gode enda, men ja, gleder meg! Han har vært i ok form siden han sto opp, men ikke sovet noe i natt, så nå sitter han her sammen med meg og totter og slapper av.. Blir vel senga snart. Hmm ja, står bakterieinfeksjon på lommelegen,, så er spent... Håper han kan få hjelp iallefall!! Han er veldig mye syk så er tungt til tider. Du får ha god vaskesjau og kose deg!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 Hvordan gikk det med veslegutt hos legen?
Nætte;mortil2 Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jo der var det ingen tvil, skarlagensfeber!! Så fikk penicilin og beskjed om å ta livet med ro... Han er helt rød over det hele, til og med i hodet!! Bare så trist at medisinen smaker fryktelig, for han er vanligvis veldig flink til å ta sånt, men når det er så stygt så spørs det.... Har også bestilt time til meg selv, 11 des.. Så får vi se da hva som skjer. Har du kosa deg i dag??
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Såå fint at du har fått deg time,er glad for det!! Joda jeg hadde en relativt bra dag til jeg begynte å lese alle disse MA/SA innleggene og da ble jeg kraftig provosert. Fikk ikke vasket så mye,men kanskje i morra:) Tar litt hver dag,da slipper bekkenet å bli så vondt. Hvordan har du hatt det da? Spurte du legen om skarlagensfeber og knøttet? Kan ikke huske mini fikk noe for det jeg,men det er kanskje defor han fikk det igjen,skjønt det er jo såå lenge siden og hanhar jo hatt mange runder han og..
Nætte;mortil2 Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Ja tenker du på de om at man ikke skal få snakke om det her inne?? MA/SA altså... Så flink du er da som vasker, her går det mest i å være oppegående.. Men skal nå begynne etterhvert med det! Joda, har hatt det sånn passe greit, sigurd er jo sliten og lei og full av feber så er mye på fanget og bare slapper av. Litt godt også da for det er kun når han er syk at han sitter i ro!! Hehe.. Nå sitter han og tegner, noe som overhodet ikke er vanlig, han er nokså turbo egentlig.. Men han merker det nok godt at han ikke har sovet i natt, og sovet bare to timer tidlig i dag. Fikk ikke time hos fastlegen i dag, ellers hadde jeg tenkt å høre om han kunne bruke tre sekunder på å prøve å lytte på magen min. Men orket ikke begynne å forklare til en ny en idag. Var bare fornøyd med meg selv over at jeg hadde bestilt ny time til meg. Det var ikke farlig for meg å bli smittet av skarlagensfeber, og det smittet veldig sjeldent til voksne. Så det går nok bra. Jeg skal være hjemme i morgen, så skal mannen min være hjemme to dager. Så har vi et håp om at han er frisk til fredag og kan dra til den nye barnehagen sin da.. For det var det vi egentlig skulle idag!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 Godt det ikke var farlig for deg da. Jepp tenkte på den slags innlegg ja. Følte meg brått litt utstøtt her. Så du har en liten turbo ja:) Min og,synes fortsatt det er godt når han ikke er i form, for da er han litt kosegutt. (stygt og si men helt sant ( ) Men når man har fyllt 8 er det liksom ukult og være mammagutt,får knapt kos på skolen vøtt,det er jo flaut. Så jeg suger til meg den kosen jeg kan få,når jeg får den. Skremmende hvor fort de vokser opp,det er liksom der du merker at du blir eldre da. Å huff,og huff.. Så du får passe på når du muligheten:)
Nætte;mortil2 Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Ja syns det får være måte på bomull rett og slett... Det å miste er en helt naturlig del av det å være gravid, fordi så utrolig mange opplever det!! Ja jeg suger til meg alle koser han kommer med, tar imot med glede!! Hehe! Ja 8 år er vel kanskje blitt så stort at det ikke er så tøft da ja.. Ja sykt hvor fort tia går, at han blir tre år snart er helt ufattelig... Nå skal jeg se om jeg får lov å reise meg for å lage middag!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2007 Vært der alt jeg,men gubben er på sang så jeg har lovt han tikka masala til kvelds:) Kose deg med middagslaging,vi snakkes:) Klemmer på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå