Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Annie Caroline Ingrid Nora Tyra Cecilia Nicoline Colin Phillip Sean Martin Scott Thomas Hvilken av disse navnene passer best til William?
prebs Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Synes alle jentenavnene uten Ingrid passer godt til William.Favorittene mine her er vel Nicoline, Caroline og Nora. Alle guttenavnene passet godt, men hvis dere har et norsk etternavn, synes jeg det passer best med Phillip, Martin eller Thomas. Lykke til!
Jeanskin Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Til William synes jeg Annie, Caroline og Nora passer best Av guttenavnene synes jeg Martin, Scott og Thomas passer best. Phillip passer også, men synes ikke det er så fint.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 1 William og Nicoline 2 William og Caroline 3 William og Cecilia 4 William og Phillip 5 William og Martin 6 William og Thomas
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Ingrid eller Nora til jente, og Thomas til gutt!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 William er et klassisk, solid navn. Ville ikke brukt Annie, Collin eller Scott da jeg mener disse blir for "enkle" for William. Men det er min mening. Tyra Cecilia til jente, absolutt! Det var utrolig pent. Ingrid, Nora og Caroline er så oppbrukte, spesielt i forhold til Tyra/Cecilia...! Philip er kjempeflott. Passer best til William. Thomas på en 2. plass og Martin på en 3. plass. Fineste: Tyra Cecilia Philip Ps. Hva med Philippa?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Vi har en gutt som heter William Arctander og nettopp fått en gutt til som skal hete Tristan Emil. Jeg synest de passer sammen:)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Definitivt Philip av guttenavnene! Av jentenavnene liker jeg Caroline, Ingrid, Nora og Cecilia. Synes Caroline passer best til William.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Nicoline Phillip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå