Gå til innhold

Kjenner puls på magen.. andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger kan jeg kjenne en puls temmelig hardt i magen. Alså jeg eller sambo legge handa på magen, og da kjenner vi det veldig godt. er i ett omårde man kjenner det ekstra godt. Er det min puls eller er det babyens? Har tenkt at det er min men da burde jeg jo kjenne det i hele magen å ikke bare i et lite område som jeg kan flytte på.

Noen som skjønner va jeg mener?=p

Fortsetter under...

Skrevet

jeg er ikke sikker men det er vel mest trolig at det er din egen puls du kjenner:o) tror babyen er så godt polstret at du ikke klarer kjenne dens puls utenpå magen:o)

Skrevet

Er nok din egen du kjenner.... hovedpulsåren går jo gjennom magen,og kan dunke temmelig hard,kjenner min jeg og.

Skrevet

jeg ser min jeg:) i navle område:)

Skrevet

Det er helt normalt å kjenne/se sin egen puls på magen. Det er bare at vi normalt ikke kjenner etter noe på magen, bortsett fra når vi er gravide:)

Skrevet

Jeg kjenner min egen puls når jeg holder hendene på magen. Jeg vet at det er min puls fordi jeg også hører min egen puls når jeg ligger med hodet nedi puta i sengen ;)

Babyens puls skal være mye raskere enn din, så hvis denne pulsen er superkjapp mens du er rolig, så kan det kanskje være babyen sin puls dere kjenner?! Dette er i alle fall en måte dere kan finne ut av det.

Annonse

Skrevet

Prøv på armen din... du kjenner bare pulsen i et lite område der også.

Jeg kjenner også pulsen min på magen. Tror det er som ei over sier, vi legger ikke merke til det ellers, fordi vi ikke driver og tar oss på magen hele tiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...