Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Erle er fint. Emira er litt sånn "emiren av Arabia".
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Det var et kjempefint navn. Begge var fine, og passer bra sammen:-)
Vipsenmamma Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Erle er fint, Emira er ikke fint, og de passer overhodet ikke sammen.
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Erle er fint, Emira er ikke fint, og sammen ble det hvertfall ikke fint og litt for tungt å si siden Erle slutter på e og Emira begynner på e.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Er alltid slitsomt med navn som slutter på E etterfulgt av et navn på E.... Erle er greit, Emira går sånn passelig..... Men passer sammen? NEI!
~Buffalo~ Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Mener også at to like bokstaver etter hverandre i navn ikke er bra. Navnene går i ett, erlemira. Er ikke sikker på om jeg liker emira, men Erle er ganske fint.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes både Erle og Emira er ganske fine, men det er ikke fint å ha E som sluttbokstav og forbokstav. Hva med Amira? Erle Amira funker jo? Eller Erle Filippa?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Oy, Erle Filippa var jo bare kjempe fint!!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Jeg og synes Erle Filippa er helt nydelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå