Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hvordan kjennes bekkenløsning ut? Jeg har vondt nesten på rompa, venstre side.... Fikk det for noen dager siden etter å ha vært noen timer på shopping. Har ikke forsvunnet etter det. Synes uansett at det er tidlig å få det nå siden jeg ikke er 12 uker på vei en gang.....
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Det hender man får det tidlig også...Det er forskjellig fra dame til dame hvor det gjør vondt. For meg var det verst i hoftene og skambeinet, men mange har vondt på rumpa og ryggen. Jeg var nesten helt immobil fra uke 18-20 sist jeg var gravid.. Helt grusomt. Det ble leeeenge å vente på å få igjen livet mitt... Jeg synes du burde komme deg til lege/fysioterapaut for råd om hvordan du kan unngå å gjøre det værre, nuh. JO fortere jo bedre. Lykke til:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Skal på behandling på tirsdag, legen min hadde ikke tid til å se på det, sa bare "bekkenløsning"..... Danset litt for meg selv på stuagulvet i går og i dag var det mye verre...
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har fikk beskjed om at jeg hadde bekkenløsning på fredag. Hadde en helvetes helg uka før, da det stakk i ryggen bare jeg bevegde litt på meg. Nå kjenner jeg konstant murring og ryggen, og stikker ofte i hofter, rumpe og lår=( Skal begynne å gå til fysioterapaut så fort som mulig. Er foressten i uke 9
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har den siste uka hatt vondt i bekkenet, er øverst på rumpa på begge sidene, så stråler det liksom litt ned i beinene. Jeg er i uke 11 og legen mente det var bekkenet. Jeg blir og verre hvis jeg gjør noe eller hvis jeg sitter litt skjevt i sofaen for lenge. Jeg syntes varmeflaske hjelper.
Nætte;mortil2 Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jupp jeg har også vondt i rumpa og nedover... Når det står på som verst er det som om jeg har glødende bånd som er spent rundt lårene og rumpa og som holder igjen bevegelsene mine.. Så når jeg da prøver å gjøre noe, eller gå litt, så straffes jeg kjapt... Skal også til fysio for å lære hvordan jeg kan unngå å få så vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå