Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sendt pm til dere alle sammen om navnet bordet er bestilt under. Dersom du ikke får opp meldingen så er det fordi du ikke har krysset av for at du vil ha post på profilen din.

Da møtes vi på Hard rock cafe førstkommende fredag kl. 18.45.

PS Det er fremdeles en ledig plass

Fortsetter under...

Annonse

Det var superhyggelig :o) Jeg gleder meg til vi alle sitter sammen rundt en sandkasse og ser på smårollingene som tumler rundt.

Det eneste vi må passe på, er at ingen av barna våre blir forelsket. For alt vi vet, kan de jo være søsken - hjeeeeeeeelp :o) :o)

Nei, for å være litt alvorlig. Det var en god ting å møte alle dere flott jentene. Jeg har vært litt desillusjonert den siste tiden i forhold til videre fremdrift, men føler meg nå mye sterkere og sikrere i troen på at det bare er å stå på. Takket være dere!

ElleL - lykke til med å ikke få "den indre fienden"

Chaiemae - jeg krysser alt jeg har å krysse for at du får orden på leilighetsalget slik at du kan komme deg en tur til Danmark igjen.

Solsikke73 - Jeg håper du har fått jobben du ønsker og positiv test neste gang vi treffes.

Sofie og Oh`rly - to deilige mager som jeg håper jeg får se en gang til før de forsvinner. Dere så utrolig flotte ut begge to :o)

Kan ikke annet enn å henge meg på denne. I går hadde vi det veldig hyggelig, jenter. Hyggelig å se gamle kjente og å treffe to nye. Det er utrolig fint å ha så mange i samme situasjon å lufte tanker, følelser og ideer med. Det hjelper så mye. Tusen takk. I tillegg har jeg også fremdeles vondt i magen av all latteren. For noen historier. Feilplasserte piller og hysteriske kvinnemennesker. Dette ser ut til å bli en flott tradisjon. Vi sees over nyttår.

Helt enig i at det var et hyggelig treff. Det er så fint å møte noen som forstår hvordan jeg har det i denne prosessen. Det ble mye latter og jeg er glad jeg valgte vannfast maskara for tårene trillet, he he.

Gleder meg til neste treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...