MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. desember 2007 #1 Del Skrevet 2. desember 2007 Marius skal ha på seg en tøff bukse med skjorte med vest Blir så fiiiiiiiiiiiiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 3. desember 2007 #2 Del Skrevet 3. desember 2007 Jepp juleantrekket til jentene er i hus:) Men værre med mor sitt;) Tenkte og reise ut bare noen dager før jul og kjøpe det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 4. desember 2007 #3 Del Skrevet 4. desember 2007 yes! Han skal ha mariusgenser og nikkers. -Hjemmelaga. Har finbukse og skjorte med hvit krage til han og, hvis han skulle bli altfor varm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kladde Skrevet 4. desember 2007 #4 Del Skrevet 4. desember 2007 hehe.. så søtt synne Har kjøpt en rød julekjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa11bb22 Skrevet 4. desember 2007 #5 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har fått så mange finkjoler jeg kan bruke til jul, at jeg har helst problemer med å velge hvilke jeg skal bruke. Klær til meg selv er det derimot verre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå