Gå til innhold

Den optimale vogn - finnes den?

Anbefalte innlegg

Har ei Quinnyvogn (freestyle) som jeg ikke er fornøyd med. Babyen min er under ett år, jeg skal ikke ha flere barn, vil gjerne ha ei ny vogn... Kan noen gi meg et råd på den ulitimate vogn. Må være lett, snerten, god å trille langt med, ikke for bred, god for babyen, plass til voksi.

Har ei simo også som jeg kan bruke en periode.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11063929-den-optimale-vogn-finnes-den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er lett, sportsdelen veier bare 9 kg. Trehjuling, med roterende fremhjul som selvsagt kan låses. En DRØM å trille, både i by og i marka. Legges enkelt sammen, med ett håndgrep. Nesten full liggestilling, og god og lun når ungen sover.

Stilig design, såklart, et must ;)

Jeg kjøpte min brukt. De er ikke så lette å finne brukt faktisk, for folk flest er så fornøyd med de vognene at de har de hele vognperioden ut.

Det eneste jeg kan finne av negative ting med den vogna, er at sittedelen ikke er vendbar, den er kun fremovervendt.

OTH! Den er god å trille, ungen sitter/ligger godt i den, god plass til hvilken som helst pose, lett for ungen å komme seg inn/ut av den når de blir større (har selv en emmaljunga scooter til min på 2,5 år, og det er kjempetungt å løfte han ut/inn av den) + at den har kjempegod kvalitet=)

Må jo være negativt at ungen kun kan sitte fra deg. Ville aldri hatt det til en unge under 1 år, men det er nå meg da...

Har også hørt at den ikke går høyt nok opp i ryggen til at ungen sitter godt, blir sittende tilbakelent.

Annonse

Tror nok hun mener at sittestillingen ikke er helt oppreist. Ellers er OTH en fin vogn, det. Lett å regulere ryggen, lett, kjempefin å trille. Negativt er at den blir lav men laaaang når den legges sammen, pass på at handlekorga er stram nok, ellers kommer den borti forhjulet når du har varer i den. Og så er den selvfølgelig bare forovervendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...