lubbeline Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Ja da har jeg vært hos Stork i dag...og hun mente det var perfekt timing, så da satser vi på det:-)...Er veldig rolig og avslappet, jeg som trodde jeg skulle være fryktelig stresset...kanskje fordi jeg er så sikker på at det sitter første gangen;-)...Ja gid det var så vel, litt juleshopping har det blitt og..og besøk i Tivoli:-)
Magstar Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Så spennende : ) krysser fingre for deg!!!!
AnneSynnøve Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Flott:) Nå må du fokusere på å tenke positive tanker - nyte tiden i Kjøbenhavn ... fordi det blir med denne ene gangen:)) Det holdt med den ene for meg - det blir nok det samme med deg:) L Y K K E T I L ! ! ! ! !
Chaiemae Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Krysser fingrene for at det blir baby på deg neste høst.
lubbeline Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Tusen takk for lykkeønskninger..det ble dobbel ins på meg, reiste inn i morges, og jordmoren sa jeg var like klar i dag som i går:-)...kommet hjem nå, og har vært en siste gang hos akkupunktør....
lubbeline Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk for det...litt sånn både og i dag, har vondt i det som jeg mener er venstre eggstokk, føles som eggløsningssmerter...men fikk jo positiv eggløsningstest natt til søndag, så kan vel ikke stemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå