Gå til innhold

Dekorering av barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt får nytt rom om 14 dager. Han skal ha toget Thomas seng. Men så er jeg litt usikker på resten, altså gardiner, pynt på veggene osv. Lurer litt på å kjøpe noen plakater med toget Thomas til å ha på den ene veggen, og så skal han få bilteppe til gulvet. Hadde egentlig hatt lyst på toget Thomas gardiner også, men er redd det skal bli litt too much. Noen som har noen tips eller ideer de vil dele?

Fortsetter under...

Skrevet

dytt

Skrevet

Hva er det på veggene da? Maling eller tapet? Hva med å male landskap, og så male togskinner på den ene veggen, eller alle om du vil?

Skrevet

Veggene er hvite med lavstruktur strie. Gulvet er eikeparkett. Er redd det skal ta litt overhånd hvis det blir tog på hele rommet. Hadde egentlig tenkt å ha sånne wallies med store fly, men finner de ikke i norske nettbutikker lengre. Men har funnet en dansk nettbutikk som har en slags bilbane til å klistre på veggen, lurer på om det er noe slags magnetopplegg med biler man kan kjøre rundt, og tenkte det kanskje kunne være en spennende dekorasjon til den ene veggen :o)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den sengen?? Jeg har sett overalt etter tema seng til gutten min, men finner ingen jeg liker.. Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt sengen?

Klem

Skrevet

Jeg ville ha gjort som tommage foreslår :) malt landskap og tokskinner på veggene, hatt helt plaine gardiner uten noe mønster.

Annonse

Skrevet

Hehe jeg vet om de, men samme nettbutikk hadde noen som var ca. 1 m lange, men plutselig var de vekk. Tenkte at de små gjerne gjorde litt lite utav seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...