Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Skal snart ha bursdagsfest, og tenkte å ha et tema kanskje? Det er jo moro det, men kommer ikke på noe.. Har hatt 60,70 og 80 talls og hawaiifest før.. Så må prøve noe annet isåfall=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 kjendisparty disco-party after ski
snurkle Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Antar at det er for voksne..? Kommer selvfølgelig litt an på om det skal være litt stil eller rølpete, men her er noen forslag: jungelfest coctailparty farge tema, feks svart/hvit filmstjerne/kjendis party maskeradeball sirkus ville vesten/ cowboy og indianer mafia oldisparty (kles og sminkes 90 år gammel- look) eventyr viking hore/hallik 1001 natt/fjerne østen
prekæs Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 fjortisfest og trailersjåførfest høres interessant ut:)
Tommage♀♂ Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Lønner seg å lese hele tråden ja, hehe=) Siden det var nevt allerede kan jeg si Sjørøverfest
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2007 Oi, her var det mye bra forslag...) Kom gjerne med fler:o)
små Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Syns du skal gå for hore-hallik party morsomt det.. hehe
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 "Rolle-fest" - f.eks et "bryllup" der alle får utdelt en rolle og må spille brud/brudgommens familiemedlemmer el venner. Og noen må selvfølgelig spille brud og brudgom. Hvis du skjønner...:-)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2007 Aha, skjønner... hehe... Kan gå litt i surr utover kvelden da...hehe:o)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 Nerdefest, alle må ha colabånnbrilleR:p Hihi..
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Har nettopp selv hatt cowboy fest-med stooor suksess Anbefaler deg å gå inn på temafest.no-masse utstyr å kjøpe der til allslags fester!!!! Å husker ikke helt hvor-kanskje samme stedet? Men fant og en side hvor det stod forslag til "leker", mat, pynt mm. Jeg googlet på cowboy fest tror jeg.... Lykke til-liker temafester veldig godt jeg. Det løser liksom opp stemningen litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå