krysser fingre og tær! Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg skal inn til ultralyd 6+3, om alt se bra ut der, når kan jeg da be om å komme igjen?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har lyst til å dele min erfaring. Da jeg ble gravid første gang blødde jeg helt frem til uke 12, å jeg var selvfølgelig kjempe nervøs. Jeg var på UK i uke 5 første gangen. De ville egentlig at jeg ikek skulle komme til bake før i uke 12 om det ikke ble værre. Jeg sa til dem at det gikk ikke, for jeg var så nervøs at jeg trodde jeg aldeles skulle dø. Hadde jeg måttet ventet så lenge, så vet jeg ikke hav jeg hadde gjort. Det som du bør gjøre er å forklare hvorfor du føler du trenger flere UL. Fortell historien din og si at du virkelig har behov for det. IKKE GI DEG. Så dersom du føler du har behov for å komme før ordinær UL, så hadde jeg spurt om å komme inn vertfall uke 12, om du ikke har behov for mer da. masse lykke til.Må du få ett flott svangerskap, jeg uner deg det virkelig
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde 1 UL 6+5 en 8+4 og en 9+6. Nå mente gyn jeg ikke trengte flere før ordinær som jeg skal ha i uke 20. Men jeg sa at det ble tøft for meg (har mistet før og hatt litt blødninger nå samt at dette er prøverørsbarn) Så jeg fikk en ny UL i romjula da er jeg 13+6. Kjempeviktig at du gjør som du selv føler og sier ifra. Jeg skal til jordmor 19.12 og da får jeg sikkert høre hjertelyd så skal nok klare å vente:-)) Selv om jeg er konstant bekymret, og det er vondt å ha det sånn...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 glemmte å si at jeg tilslutt hadde UL uke 5, uke 6, uke 8, uke 9, uke 12 og uke 18. Hadde flere senere, men det var av andre grunner
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har hatt på 7+2, 8+3, 9+6 og 11+6. MEn jeg har hatt 3 SA samt at jeg går på blodfortynnende pga blod som koagulerer litt for mye... Hvor ofte du får det tror jeg kommer an på hviken person du treffer på. Lykke til!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Hei! Jeg har vært på 7 UL og er 19+5. Dette fordi jeg har mistet 2 ganger før og dette har vært et vanskelig svangerskap med angst. Gikk til min gyn som har ULapparat og fikk 4UL 1 gang pr uke. Det roet meg litt men dagen før UL var jeg full av angstog gråt endel..... Men dette "hører"jo med når man har vært gjennom det vi har,men derfor er oppfølging VIKTIG!!!!! Er du stresset blir barnet det også...... LYKKE TIL!!!! KLEM
krysser fingre og tær! Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Det var fint å høre at dere har fått hyppig oppfølging. Nå trenger jeg ikke å føle meg kravstor om jeg ber om en ny time rundt jul i tillegg til den jeg skal ha på torsdag. Selvfølgelig hvis det ser bra ut på første ul da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå