Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Gravid i 28uke. har nettopp klart å kutte røyken helt ut etter å ha røyket ca. 1 om dagen. Jeg har funnet ut at jeg må flytte før jul og etter nyttår (skal være hos familie i mellomtiden) pga feil i leiligheten jeg bor i nå som gjør det umulig å bo her, noe som stresser livet av meg fordi jeg har termin i februar og føler på det sterkeste at jeg må ha ting i orden før babyen kommer! Jeg og kjæresten har et bra forhold, men jeg klarer ikke å være hyggelig mot han eller finne på noe "gøy".. føler nesten bare for å gjemme meg bort, stirre i veggen og glemme alle problemer (til ting går over av seg selv) Han har allerede alt for mye å gjøre om dagen, men må likevel gjøre nesten all flyttejobben. Jeg orker ikke å pakke en gang og får dårlig samvittighet. Jeg ligger bare i senga og føler at jeg er på gråten hele tiden. Jeg er bare så utrlolig lei! Jeg kommer jo aldri i orden, føler at jeg har mistrivdes i alt for mange år nå.. Nå trenger jeg bare å slappe av og vite at alt fungerer til babyen kommer, men jeg føler at det er så lang vei dit.. Måtte bare få det ut og på "papiret". Har ingen å snakke med om dette.
FilippaF Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Be om samtale med legen du går til - det hjelper!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå