dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #26 Skrevet 6. desember 2007 Augustbarn: satt ikke du inn samme dag som meg?23.nov. har du ikke termin 18.august da?? når har du koseputa?
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #27 Skrevet 6. desember 2007 Hallo dere gravide )) Hvordan er formen?... Jo, det stemmer at jeg satte inn 23.11, fikk 17.08, men kanskje 18 er riktig? Vi bør vel få samme dag, hm.. Dollypopp, hva sa mannen din, er så spent!!!! Jeg er på forretningsreise i Stockholm, imorgen er det julebord og jeg står foran en liten utfordring, kan jo ikke drikke alkohol og har ikke lyst til å røpe noe ennå... Noen som har gode tips???
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #28 Skrevet 6. desember 2007 Var jo du som sa 18.til meg,var det ikke? sånn oversikt fra fub....der står det hvertfall 18.aug i forhold til innsetting 23.nov. kan sende den på pm. formen.....fortsatt vondt i hodet,eksamen i morgen og har ikke lest.kommer til å bli flaut det...jaja. skal på julebord på lørdag jeg å,har egentlig ingen forslag...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #29 Skrevet 6. desember 2007 Spiller ingen rolle, eksamen kan du ta opp igjen, men det går sikkert bra!!! Nå er det viktigere med andre ting, og det er vanskelig å fokusere på andre ting nå, kalles hormontåka......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå