Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har vært mye dårlig hittil, så den stakkars gubben har ikke akkurat vært velsignet med så mange intime stunder på soverommet siden jeg testet positivt (det er vel snakk om 4-5 ganger, og jeg er 10+3 nå). Stakkaren klager ikke, er forståelsesfull og lar meg ta initiativet dersom jeg føler for det i stedet for å forsøke å mase. Er det rart han er verdens beste? Så, etter en hel dag kjemisk fri for kvalme, følte jeg at det var vel på sin plass å forsøke å lokke ham tilsengs i gårkveld - så jeg slenger ut noe om at hvis han kommer og legger seg før jeg rekker å sovne, kan det jo hende det blir noe på ham i kveld! Som en virvelvind gjør han seg ferdig på dataen, henger opp klærne fra vaskemaskina, og før jeg får sukk for meg kommer han nydusjet og deilig kravlende opp i senga. Og vi rekker akkurat å kose oss lenge nok til at han er passe opphisset, før magen min sier "SULTEN! NÅ!". Velvel, ingen kan krangle med den magen for tiden, så jeg ber om amnesti for en kjapp tur ut på kjøkkenet for å gumle i meg den bananen jeg vet ligger på kjøkkenbordet, og det er selvsagt helt i orden. Kommer dit, plukker bananen opp, slipper den elegant ned igjen på vei inn på badet og blir hengende over doskåla til magen er helt tom. Så er det bare å få skylt munn og ansikt, tusle slukøret tilbake til senga og ta med bananen på veien. Sambo har regnet litt på oddsene og funnet seg noe å lese på i stedet, og pjusker meg på ryggen i forsøk på å trøste. Men hva skulle du tro, en liten runde med oppkast og en banan, og magen er som den aldri skulle vært kvalm en dag i sitt liv. "Du er rar!" sier sambo vantro, når jeg spør hvor vi var og gjennopptar aktiviteten fra tidligere - men det ble da kos på'n til slutt. Kanskje litt turn-off når madammen avbryter sengekosen for å spy, men det er utrolig hva den mannen kan overse når han er motivert for det...!
løveprinsen <3 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Hehe.. ikke lett å være mann, men dette var jo ei herlig historie. Han der må du ta vare på:-) Er i ganske bra form ennå jeg, så vi har ikke møtt den problemstillingen der ennå. Lykke til videre med spiren.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Takktakk. Joda, passer på'n så godt jeg kan, for han er et funn Forhåpentligvis blir det litt lettere å være mannen i forholdet etterhvert også, når jeg blir litt bedre
AS og lillemor=) Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 hihi.. herlig historie=) Kjenner meg igjen i å ha en slik mage som en ikke " kødder med". Merkelig hvordan ekstrem sult kan komme slik plutselig=) Jaja.. det kommer noe godt utav dette.. Sambo min er også veldig tålmodig og forståelsesfull.. her er jeg 9+4 og vi har ikke hatt sex mer enn 2 ganger siden jeg testet positivt i midten av oktober.. vonde pupper og konstant kvalme, gjør ikke akkurat at sexlysten er der.. gleder meg til jeg kan bytte ut symptomene med sexlyst.. hehe... koselig historie=)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Hehe, kjenner meg SÅ godt igjen!!! Her reiste sambo offshore etter vi testa pos. Og da han kom hjem igjen hadde kvalmen starta... Den har desverre enda ikke gitt seg... 11+0 i dag... Har vert i nærheten av å klare det en gang, hehe, men det endte opp med tur på skåla... Og da ville han ikke "plage" meg med det... Men det verste er jo at jeg selv også har lyst.... Pyton og helt uforenelig med kvalmen!!! Skal bli så glad når det er over, og takk og pris for forståelsesfull og tålmodig samboer!! Tror nok de fleste klarer å ta hensyn til oss når de vet hvorfor! Det er i allefall ingen sure miner her i hus:)
jada sånn går nu dagan Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 hihi må nu flire. min gubbe må å være tålmodig, men det e motsatt. æ e klar hele tia. han har begynt å legge sæ etter mæ enkelte kvelda. får bare beskjed om å lægge mæ å sove...
Lille Luna Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Hehe, det var en artig historie. Kjenner meg godt igjen i å plutselig bare MÅ ha mat. Spesiellt når jeg har lagt meg. Når det gjelder sex, så har jeg veldig dårlig samvittighet. Jeg har null lyst, synes bare det er skummelt å skulle ha sex nå. Jeg er nok overbeskyttende ovenfor den lille i magen. Men samtidig er jeg ganske øm nedentil og har endel utflod, så jeg føler meg veldig lite sexy akkurat nå. Også er jeg redd for at jeg kommer til å blø etterpå. Jeg er i uke 9 nå, og vi har ikke hatt sex på over 6 uker. Han er veldig tålmodig og sier at det er okei, men jeg får dårlig samvittighet fordet. En annen ting er at jeg blir kvalm av kroppslukter...luktesansen min er ekstremt intens nå. Kanskje det blir bedre etter den første kontrollen hos legen, og når jeg får konstantert at alt er bra med spiren. Jeg kan jo ikke gå hele svangerskapet uten å ha sex? Er det noen flere som har det slik...?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Søt historien om den tålmodige gubben!! :-) Og til deg, Lillle Luna...jeg hadde det akkurat som deg i mitt førstesvangerskap.....Heldigvis ikke i dette :-)
Lille Luna Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Hadde du det sånn hele tiden eller gik det over?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Hehe, for en søt historie! Det er først nå jeg innser hvilken diamant jeg faktisk har funnet meg! Omtenksom og snill har han jo vært gjennom alle år, men nå er han blitt THE PROTECTOR OF THE STOMACH AND WHAT LIES WITHIN. Og det passer jo så utrolig dårlig å bli stormforelska i sambo når jeg ikke har ork til å kose.... :-/ Godt å høre at det er flere som har det som oss! =)
Rikard si pia :) Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Så koselig at du deler historien med oss! Jeg er også heldig som har en forståelsesfull og hjelpsom mann. Hatten av for alle flotte vordende fedre, som tar vare på de vordende mødre!
Lykkemams Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 JAAA, jeg har det slik!! Orker ikke å kysse engang, jeg... Det verste var at han ikke forstod det helt, faktisk, så vi hadde en lang prat om det en kveld.. Men da kom vi frem til at hvis vi prøver oss på en liten "hyrdestund", må det være på mine premisser - og det hjalp faktisk litt... (så han fikk sin første "skikkelige" siden jeg testa positivt, nå er jeg i uke 11+2) Men jeg syns også det er litt skummelt akkurat nå... Føler liksom at det er litt "opptatt" der nede... Men en liten trøst til oppmuntring: Sist gang jeg var gravid, ble jeg skikkelig l"ett antennelig" når kvalmen hadde gitt seg - og hadde fantastisk sex... Massasje er også nesten orgasmisk etter hvert som korsryggen blir øm... Så bare hold ut til kvalmen gir seg, damer - da er det mye kos i vente!! ;D Lykkedryss fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå