Gå til innhold

førstegangskontroll i morgen..

Anbefalte innlegg

jeg er gravid for første gang og har førstegangskontroll i morgen.. gruer meg, er så redd for at jeg ikke er gravid, at noe er galt eller noe!! føler meg i fin form, så det er egentlig ingen grunn til at jeg skal være nervøs. er kanskje bare litt skummelt siden det er første gang og alt er så nytt. skal være rundt 10 uker + men vi klarer ikke tro det er sant før vi har fått det bekreftet av lege! andre som gruer/gruet seg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11061678-f%C3%B8rstegangskontroll-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde d akkuratt likedant, følte meg ikke gravid. Men legen min sa at d var normalt, mange som hadde d sånn. Nå er jeg i uke 13 å ska t jordmor i morgen, det er også min første gang, å siden jeg bekymrer meg unødvendig fikk jeg komme med en gang jeg bestillte time, anbefaler deg å gå til jordmor så fort du kan, de beroliger litt mer enn legen! :) Lykke til:)

Dette er mitt 3. svangerskap.... Men tross min "erfaring" satt jeg litt på nåler den første gangen hos jordmor når hun også skulle ta en slik obligtorisk test.. men viste jo innerst inne at jeg var gravid, fordi om symptomene var borte..men rart likevel (her har vi sluttet m å gå til lege førte gang) Jeg er 13+5, og har vært på tidlig ul og skal på min 2. jordmortime 12.Des. Har sett den lille og vet at den har det bra så langt....:)

Lykke til:))

Hei!

Skjønner at det er forskjell på oppfølging, jeg skal nemlig på 3. gangs kontroll i morgen!

Jeg skjønner din bekymring, men ta det med ro, har du ikke fått mensen og du har testet positivt, så er du gravid. Og det er fantastisk å få det bekreftet av en lege. Så etter kontroll kommer du sikkert til å føle deg veldig letta, litt sånn "wow, nå er det virkelig!!!"

Ser av datoen at du må ha vært på kontroll i går, gikk det greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...