Knut Erik og Spira Skrevet 2. desember 2007 #1 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det noen som har hørt om 3D ul klinikken her i byen er åpnet og hvor mye det koster ev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnemor82 Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 hei.. æ har vært på 3d her ibyn.. men dem så ikkje ka d va..å fikk ikkje t helt bra bilda da... så æ betalt bare 500.. men får dem t helt bra bilda å sånn så koste d 1200 krona.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Erik og Spira Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2007 Oki jeg får dra ned i morgen å høre om de har ledig da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnemor82 Skrevet 2. desember 2007 #4 Del Skrevet 2. desember 2007 trur nok dem har ledig..fikk time ganske fort æ..lure på å færra en gang t æ..for å se om dem ser koss kjønn d bli:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Erik og Spira Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 2. desember 2007 hehe ja det har jeg lyst til også selv om jeg er gravid for første gang så har det vært litt kjekt å vite kjønnet for da vet jeg hva jeg kan kjøpe inn.. Har ikke værdens beste inntekt så har ikke råd til å kjøpe inn klær i både rosa og blått for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnemor82 Skrevet 2. desember 2007 #6 Del Skrevet 2. desember 2007 første gangen min å.. t mæ e d mamma som e mest nysgjerrig da:) men litt lyst å vit d æ å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Erik og Spira Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 2. desember 2007 Oki. Når har du termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnemor82 Skrevet 2. desember 2007 #8 Del Skrevet 2. desember 2007 har 19 mars æ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Erik og Spira Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 2. desember 2007 Oki. Hvordan går det ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 3. desember 2007 #10 Del Skrevet 3. desember 2007 Har ikke hørt om den klinikken jeg. Hva heter stedet og hvor ligger det? Jeg kunne heller ikke se kjønn på ordinær UL og kunne tenke meg å benytte meg av 3D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnemor82 Skrevet 3. desember 2007 #11 Del Skrevet 3. desember 2007 e på røntgeninstituttet.. d e i samme bygget som legesenteret i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Erik og Spira Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg vært innom de folka og de skulle ringe meg opp for de prøver og samle alle som skal ta 3D på en dag. og han sa at de hadde ikke gått ut offisielt med det enda men at det bare var rykter.. hehe.. artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente31juli Skrevet 4. desember 2007 #13 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg og kunne tenkt meg 3D ultralyd.Hva heter klinikken som gjennomfører det?Har prøvd i finne det ut på Gule sider uten hell.Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnemor82 Skrevet 4. desember 2007 #14 Del Skrevet 4. desember 2007 bare søk i telefonkatalogen på kristiansund røntgeninstitutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente31juli Skrevet 4. desember 2007 #15 Del Skrevet 4. desember 2007 Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Erik og Spira Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei Er det noen av dere som har fått time til 3D ul ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roannima Skrevet 9. desember 2007 #17 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei hei:-)inne å sniker fra februar klubben.! Jeg har vært på 3d i byen. . . Og med elendig resultat.! Veldig uerfarne de som utføre det. . . Brukte laaang tid. . . . Men,jeg slapp å betale da sia det ikk ble noe bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå