Gå til innhold

3D ul i Kristiansund

Knut Erik og Spira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.. æ har vært på 3d her ibyn.. men dem så ikkje ka d va..å fikk ikkje t helt bra bilda da... så æ betalt bare 500.. men får dem t helt bra bilda å sånn så koste d 1200 krona..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det har jeg lyst til også selv om jeg er gravid for første gang så har det vært litt kjekt å vite kjønnet for da vet jeg hva jeg kan kjøpe inn..

Har ikke værdens beste inntekt så har ikke råd til å kjøpe inn klær i både rosa og blått for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt om den klinikken jeg. Hva heter stedet og hvor ligger det?

Jeg kunne heller ikke se kjønn på ordinær UL og kunne tenke meg å benytte meg av 3D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært innom de folka og de skulle ringe meg opp for de prøver og samle alle som skal ta 3D på en dag. og han sa at de hadde ikke gått ut offisielt med det enda men at det bare var rykter.. hehe..

artig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kunne tenkt meg 3D ultralyd.Hva heter klinikken som gjennomfører det?Har prøvd i finne det ut på Gule sider uten hell.Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:-)inne å sniker fra februar klubben.! Jeg har vært på 3d i byen. . . Og med elendig resultat.! Veldig uerfarne de som utføre det. . . Brukte laaang tid. . . . Men,jeg slapp å betale da sia det ikk ble noe bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...