løveprinsen <3 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg gleder meg sånn til magen begynner å vokse. Noen som kan si meg sånn ca når det vil skje? Vet jo det er litt individuelt, men gøy å høre likevell:o)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Min mage har begynt å vises litt allerede, syntes selv jeg ser mest tjukk ut:-( Og får kun kneppet en av mine bukser til tross for at jeg ikke har lagt på meg noe enda. Dette er min første og er 10+2 i dag...(men det er mange i min familie som har begynt å vise tidlig:-) De fleste venninnene mine begynte å få synlig mage en gang mellom uke 12 og uke 17.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 det kommer jo også litt an på om det diin første eller andre... jeg måtte begynne med mammaklær da jeg var ca 18uker med forrige mann... er spennt på når den kommer denne gang! gleder meg! men håper at den ikke kommer før til jul... jeg er nå 6uker... for jeg vil ikke at de på jobb skal vite det før jul.... men vet ikke om jeg kan klare å sjule det....
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jeg følte jeg fikk tidlig mage sist..men jeg er bare 1.58 høy, og er ganske kort i livet...det var forklaringen jeg fikk fra jordmor på hvorfor magen kom fort.. Pluss at jeg hadde forovervendt livmor.. Nå er jeg i 6 uke og er veldig oppblåst..men det regner jeg med kommer seg litt etterhvert.. Håper ikke magen kommer før etter jul....
Lille Luna Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg går inn i uke 9 nå, og synes å skimte en liten klump på magen nå.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Tror det er veldig forskjellig. Jeg er gravid for tredje gang. Første gang viste det vel ikke før etter 3 mnd. Andre gang kom det med en gang, men hadde BO/MA i 13. uke. Og nå er vel ca 5 eller 6 uker på vei, og magen begynner å komme allerede. Ser bare litt små tjukk ut siden magen ikke er hard.
Baby-i-magen Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 jeg fikk synelig mage i uke 12,og den er veldig synelig nå, er nå 15+3..
*Jente06*gutt08* Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Med første fikk jeg mage etter 3 mnd, og da ble den stor fort.... Nå er jeg 10 uker og begynt å få litt mage, føler meg mest fet....men mannen min sier jeg har en liten fin kul
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Er nå i uke 9.. Har hatt godt synlig mage sikkert siden uke 5 el 6. Er min første og begynte vel med mammabukse i uke 7
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Jeg begynte vel så smått med mage i uke 15 - 16 førstegang, husker ikke helt, men den var så pass liten da, at det var ingen som såg det før jeg var nesten seks måneder på vei. Denne gangen kaster jeg så grundig opp, og går ned i vekt, ser ikke ut til at magen vokser enda nei. Blir heller mindre, mye overflødig som "går i doskåla" for tiden :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå