Gå til innhold

PLAN FADDER Nu skal vi få fadderbarn......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har et nydelig fadderbarn i sør afrika...hu har det ikke lett stakkar, hverdagen hennar er preget av aids og fattigdom mulig hu blir uten mamma og storesøster snart......hører til verdens barn...u kan sende gaver til jul og bursdager pluss u kan sende en liten pengegave utenom det faste beløpet...husk kirkens nødhjelp har fiiiiiine julegaver:)

Meldte meg inn i Plan i går jeg også :) Har vært fadder før også, for en del år siden. Det er en veldig meningsfylt ting å gjøre. Nå har jeg meldt meg igjen :) Det blir nok veldig spennende for vår 5 åring også. De har hatt noe sånt i barnehagen og de syns han var veldig spennende og var nysgjerrig på hvordan de hadde der hvor hun jenta dems var fra.

Har hatt ei jente gjennom Plan i mange år jeg også, men glemmer stadig å sende brev og pakker til henne... :o( Hun er så trofast og sender til meg ... Får helt dårlig samvittighet nå som jeg tenker på det...!

MEN DET ER FANTASTISK Å KUNNE HJELPE! :)

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Har vært Plan-fadder en i god stund, har et fadderbarn som heter Nuhu og bor i Ghana. Skriver brev til hverandre nå og da, pluss at han får julegave og en liten gave ellers i året. Syns det er trivelig og meningsfullt, og føler at drøye 200 kr i mnd er en liten pris å betale når man vet hvor mye det betyr for mottakerne=)

Det var så rørende å se i går : ( stakkar barn!

Vi har et fadderbarn i Egypt. En liten gutt. Har vært det 2 års tid. Det var samboer som var så flink å tok tak i det.

I går satt vi med mamma og pappa å så det. Så de venter på et fadderbarn nå : )

Tenk så bra at 15.000 hadde ringt. Og sikkert enda flere i dag!

De pengene er jo ingenting for oss!!!!

Gratulerer:) Jeg har vært fadder i litt over 4 år nå! Til ei lita jente i kenya som heter Kanini.. Superkoselig å få litt oppdateringer med bilder av henne, og ting de har fått til i lokalsamfunnet! Det blir spennende å følge henne framover! Anbefaler alle å verve seg, det koster så lite og hjelper så mye:))

Jeg har vært fadder i Plan i snart 10 år. Hadde først ei jente fra Kenya, men da Plan var "ferdige" med prosjektene i hennes landsby, så fikk jeg en ny gutt fra Albania. Etter det fikk jeg tilslutt enda en gutt fra Albania, han heter Orgest. Vi har planer om å skaffe et fadderbarn til etter hvert også. Synes også det er viktig å hjelpe. 250 kroner kan jo de fleste avse i måneden.....

Jeg har vært fadder gjeonnom plan i 11 år=) har hatt 2 gutter fra vietnam, men de har det nå så bra at de ikke trenger fadder noe mer=) Nå har vi ei lita jente på 3 år fra fillipinene=) hun er så herlig og på samme alder som dattra mi - sender gaver og får masse fine tegninger tilbake=) synes det er viktig å lære opp vesla til å hjelpe de som ikke har det like godt som oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...