Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Har en sønn på 5 mnd og 1 uke som jeg fullammer. Hadde sett fram til at babyen skulle klare å sove lengre strekk om natten nå som han har blitt så gammel, men ting har ikke endret seg mye. Legger gutten i 19-20 tida. Ammer før jeg legger meg sånn i 22-23 tiden+ klokken 2, kl 5 og kl 7-8. Har veldig lyst til å kutte ut iallefall en av ammingene på natta, men vet jo ikke om lillegutt er sulten el om han våkner av gammel vane. Synes på meg som han virker sulten, går ikke å roe med smokk (ik når far gjør det heller) og spiser endel når han får puppen. HS mener han har så god vektøkning at det ikke er sult og at jeg trygt kan kutte ut nattamminga, iallefall en av serveringene. Men vil jo ikke det om han våkner fordi han er sulten! What to do? Gutten min har nettopp fått sin første tann og har nettopp begynt å sove i sin egen seng, er det kanskje for mye forlangt at han ikke skal våkne mange ganger pr natt akkurat nå?
trollet66 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Observere, hvor mye spiser han om natten, varer ammestunden lenge?? hører du han svelge mye(lenge)?? Er det likt alle tre nattmåltider?? Det måltidet han tilsynelatende spiser minst ved, ville jeg prøve å kelt kutte ut. Hvis alle er like ville kanskje begynt med å prøve å forlenge første soveøkten opp til 6 timer. Tar han tutt, tilby denne når han vokner første gang, og vær litt standhaftig, det kan sitte langt inne til å begynne med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå