Gå til innhold

der erfarne ammere, kan dette stemme ?? ang melkemengde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lenge følt at minin ikke suger lenge nok eller nok effektivt, vært slapp ved puppen og sovnet fort osv. allikevel har jeg vært veeeldig tålmodig ammet hver andre tredje time hele døgnet, og nå trooooor (og håper) jeg dette har gitt resultater.. etter en liten powernap nå vekket jeg knerten, la han til og han sugde som en helt!! hørte at han svelget ordentlig unna, og at sugingen var mere effektiv enn før. Kan det tenkes at ammetrøbbelet er på bedringens vei?? (har slitt litt med amming, bekymret meg masse, og allerede veid han på sykehuset to ganger, enda han er under to uker gammel)

håper på svar... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekymring og stress funker dårlig når man ammer;)

Utdrivningsrefleksen blir hemmet ved stress.. Men når d er sagt så var snuppa akkurat likedan da..Hun var også på kontroll 2 ganger før hun var 3 uker..Men jeg måtte det pga de på sykehuset. Lillemor her suger kjempegodt etter å ha sovet, men d gjorde heller ikke hun da hun var så liten...De er jo veldig trette noen dager og mer våne andre dager disse småtrolla:)

Skrevet

Det høres ut som du får ordnings nå! Bra jobba! Fortsett sånn! Å måle (på hs?) ukentlig er ikke nevrotisk, det er kjempelurt! Det er viktig å ha i mente at en dårlig måling ikke betyr mye, det er flere på rad (ukentlig) som er problematisk. Så om man måler hver uke, så ser man en trend. Plotte på helsekortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...