Gå til innhold

En hilsen fra Waldemar


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg heter Waldemar og bor inne i mammas mage. Jeg er, etter hva de sier, i min 30 uke, så jeg begynner å bli stor gutt. Sist gang mamma var inne hos den der merkelige ultralydmaskinen, så sa de at jeg var ca. 1250 gram. Jeg vet ikke hva det betyr, men de virket veldig glade alle sammen.

 

Huset mitt begynner å bli litt trangt egentlig, men det er deilig også. Det er varmt her inne, og maten blir servert.

 

Når pappa snakker til meg, så liker jeg å sparke ham litt. Det pleier å gjøre både mamma og pappa glade, så det tror jeg nok at jeg fortsetter med.

 

Nå i det siste har de begynt å snakke om at jeg skal ut herfra.. UT??!!! Det er liksom ikke noen åpning eller noe som man kan komme ut av, da. De er litt dumme tror jeg... Nei, jeg tror nok at jeg blir her inne i min lune hule og koser meg. Hvorfor skulle jeg ikke det? Her har jeg alt jeg trenger, og jeg kan bare ligge og slappe av. Alt annet høres bare kjedelig ut.

 

Håper dere har det bra, både mammaer og dere som ligger inne i magene!

 

Hilsen meg, Waldemar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann waldemar:-)

jeg heter sander mikal og bor også inne i mamma sin mage..

har veldig liten plass her inne men det er varmt og godt og som du sier får jeg maten servert...

mamma er i uke 33 og jeg skal vist ut om noen uker..

vet ikke om jeg har lyst å forlate redet mitt og ut i det kade været..

men har hørt at jeg har fått mej voxipose av ull så da er de jo varmt og godt der og...

 

jeg liker og å sparke pappa.. han skal hele tiden trykke på mej og klemmer mamma så da blir de enda trangere.. da må jeg si ifra at de må han vente med til jeg ikke bor her lenger...

tror jeg hører mamma sier au når ej sparkere henne men de er ikke me vilje men her er ikke store plassen på å bevege seg og da gjør de gjerne litt vondt.. men mamma ta de me ro de er ikke lenge til jeg kommer og da skal de ikke gjør vondt mer...

da skal vi bare kose oss alle sammen:-)

 

du får ha de fint videre waldemar og lykke til på reisen videre,,, its gonna be a bumpy ride:-)

 

hilsen fra sander mikal:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...