Gå til innhold

Hvordan gikk det med dere som var på julebord da?

Anbefalte innlegg

Klarte dere å slappe av? Er litt spent jeg :-)

Selv har jeg også vanskelig for å være vekk fra gullet, mens mannen min kan være vekk uten problemer i 24 timer. For meg er det helt utenkelig!!!!

Men regner med det er ganske likt over hele linjen?!

Fortsetter under...

Sånn er det her også. Det skal jeg love deg.

Jeg var jo på julebord på fredag. Det var kjempegøy fra kl 19 til kl 24. Jeg drakk vin, pærecider og velkomstdrink (flere stk. hehe), lo så tårene trillet og koste meg gløgg ihjel.

MEN, så sendte jeg melding og spurte hvordan det gikk hjemme.... Fikk til svar at snuppa ikke hadde sovet i mer enn 10 minutter siden jeg dro. Hun hadde skreket for det meste. Luft i magen, mente han.

Da var min kveld ferdig. Sukk.. Irriterende, for jeg vet at han har en tendens til å overdrive, men jeg fikk ikke fred på meg. Ringte til sjåføren og dro hjem. Der lå jo alle og sov. Snuppa hadde sovet siden 0.30 (jeg var hjemme kl 01. Hun sov til kl 05.30....

Jaja..Det var gøy så lenge det varte. :o)

Huffda, det var jo synd, men du fikk heldigvis ledd litt :-) Jeg var helt knekjørt FØR jeg skulle dra jeg da. Har hatt alle tre ungene siden onsdag, mannen min har bare vært innom..... Jeg drakk et glass øl, og jeg måtte nesten sette meg på do, sånn at kunne NYTE det helt alene, DET var godt det :-) Var ute i to timer, alt gikk bra hjemme, men jeg hadde bare en følelse at jeg måtte hjem.. Det var riktig, jobben ringte mannen og han måtte dra. Det var hyggelig så lenge det varte, men jeg kan vente litt til neste gang :-) Men du verden så deilig det var å bare være seg selv litt!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...