♥Tullerusk♥ Skrevet 2. desember 2007 #1 Del Skrevet 2. desember 2007 Er ikke stor i det hele tatt...Synes jeg har en liten mage, i forhold til forrige svangerskap... Har 97 dager til termin... =o) ikke lenge til det...Men, vet ikke helt jeg... Er så redd for å skuffe andre og tenker ikke på meg...klarer ikke å være hjemme..Må dra hit og dit... Og gjerne må jeg stress med det...=o( Ikke bra...Har begynt å få kynnere...Og de er ikke behagelige for å si det sånn... Og oppå alt dette føler meg rett og slett ikke pen eller attraktiv i det hele tatt...=o(... Måtte slippe litt sipping ut... Håper dere føler dere i tipp topp da=o) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Da er vi fler.. Jeg er stor i forhold til sist, og føler meg absolutt ikke attraktiv:( Har ikke overskudd til noe. Må stadig slenge meg nedpå og slappe av, og det passer dårlig nå som jula nærmer seg og vi holder på å pusse opp... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2007 Godt det ikke er bare meg... Føler det blir mer stress av å ikke få gjort noe... Kanskje litt værre for deg som også pusser opp... Vi får holde ut...Vi er snart ferdig...=o) Lykke til du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå