Gå til innhold

Tok litt tid før jeg oppdaget denne siden.

Tante Bassa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forrige gang jeg var gravid, var jeg ikke verken trett eller kvalm, men hadde mye kynnere, leggkramper og halsbrann. Fikk en flott sønn 5 uker før termin da.

Denne gangen sov jeg de første 3-4 månedene og når jeg var våken var jeg vanvittig trett. Det har gått over nå, og nå er det som første gang; masse kynnere, kramper i beina og halebenet og vanvittig halsbrann...

Men det er nok verdt hver plage, bare hun kommer ut frisk og fin til slutt!

Bortsett fra det føles det ikke direkte tyngre. Hvor langt er du på vei? Kanskje det går over etter hvert...

=D

Annonse

Jeg er også 12 uker på vei. I mine tidligere svangerskap var jeg veldig plaget av kvalme. Har vært noe plaget denne gangen også, men synes ikke det har vært så ille. Har vært delvis sykmeldt og tror nok det har vært medvirkende til at jeg hittil har opplevd dette svangerskapet lettere enn de tidligere. Men det er jo noen måneder igjen ennå da... Jeg har også begynt å få litt mage ;).

Hva synes jentene dine om å få et lite søsken? Jentene mine synes det er kjempekoselig og gleder seg veldig!

Håper plagene dine letter litt snart. Hvis du er i full jobb kan du kanskje få en delvis sykmelding, slik at du ikke blir helt utslitt så tidlig i svangerskapet? Mange opplever at kvalme og tretthet slipper litt taket etter uke 12. Håper du er en av de!

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! Det skal bli spennende å følge deg videre, vi er jo kommet omtrent like langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...