Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kjent det i etpartre uker nå, og det er IKKE blitt bedre, heller tvert om. Smertene kan plutselig skyte i enkelte stillinger, og det kjennes litt ømt ut hele tiden. Kan dette være bekkenløsning? Er 15+3 nå. Hadde noe liknende da jeg var gravid sist, men da kom det mye senere, og ikke så mye vondt. Tenkte ikke da på at det kunne være bekkenløsning...

Min venstre side er helt fin. Er det mulig at bl kun sitter i ei side da???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11059740-vondt-i-h%C3%B8yre-rumpeball/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan være svangerskapsisjias. føles som lumbagosmerter. disse smertene forsterkes av "slarkete" bekken. noen kaller det bekkenløsning, noen kaller det isjias. har aldri blitt helt klok på det. har det samme selv. er litt bedre nå om dagen, da jeg har fått full avlastning i en periode. du bør ikke gå utover smertegrensa di. husk du skal holde i mange uker til med tyngre og tyngre mage. akupunktur har og hjulpet meg. (er selv i uke 36)

'lykke til!

Bekkenløsning vil jeg si. Det er ikke alle som har smerter på begge sider. Fysioterapeuten min sa at de som var høyrehendte belastet høyre side mer (starter ofte m høyre bein) og dermed ofte får smerter der. Ta det me ro! Gjør minst mulig. Jeg kjente det kun på høyre side, men tok det ikke med ro og nå har jeg det på begge sider. Typisk at en får bekkenløsning tidlig med nr 2 hvis du hadde det med nr 1. Vær obs på hvordan du beveger og hvordan du kan avlaste bekkenet mest mulig. Husk du har også noen uker igjen...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...