Gå til innhold

endelig overstått

livelise

Anbefalte innlegg

nå er fødselen over.. lille joachim blei født på fredag. nå føles alt bare utrolig tomt... magen e borte, e bare heilt tom. så har eg så masse etter rier.. huske ikkje fra sist fødsel kor lenge de vare.. alt blir jo anderledes når du har ein lliden baby i armene.. e d noen som kan fortelle meg kor lenge eg kommer til å ha fysisk vondt??

Fortsetter under...

Hei.

Eg fødte lille kristine i uke 20 mandag den 12. november... :( Hadde og masse etterrier og som du seier ingen baby til å trøste seg med... Mine varte i ca ei veke, og så hadde eg melkespreng i ca 1 1/2 veke. Det er no 3 veker siden og den fysiske formen er fin, men det er jo verre med alle tankande da.....

• 5 uker senere...

Hei. Håper det går bedre med deg.

Nei, ho blir gravlagt på minnelund. Eg angrer i grunn på det. Valgte å ikkje sjå ho, men eg angrer på det også. Får obduksjonsrapport om eit par uker... Har eit barn fra før på 4 år :) Ei flott prinsesse. Mista i uke 15 for litt over 2 år siden :(. Ta tiden til hjelp. dette er noko ein aldri kjem over, bare igjennom. ta gjerne kontakt om du ønsker å prate.. Send meg ein PM :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...