Gå til innhold

Polarekspressen - magisk bare for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde aldri en julefilm før jeg så den... og den brakte så kraftig julestemning at jeg dirret til langt over påske. Vi ser den en - to ganger hver jul. ingenting bringer frem julestemning mer enn den filmen der... den er helt magisk for meg. Når jeg hører sangen "when christmas comes to town" pipler jo tårene... ja jeg vet... helt kårny, men den gjør noe med meg altså... hehe

er det bare meg den er magisk for?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes den filmen er så utrolig stemningsfull, og så bra laget! Dette er virkelig julefilm for meg og. Og han gutten er jo bare så søt. Ble helt varm om hjertet når jeg så den:)

Skrevet

Hei.

Har ilmen liggende her hjemme,men har aldri sett den.

Hmm kanskje jeg skal ta en titt da.

God jul og en flott søndag ønskes dere:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Enig Nickie - Polarekspressen er MAGISK!! Elsker den filmen=) Til og med mannen min ble begeistra for den, syns den var kjempekoselig. Virkelig en film som gir deg julestemning!

Skrevet

Ååååååhh, så enig eg er med dokke=)

Elsker den=)

Skrevet

Ja, det er en fin film. Fint du nevnte den for jeg hadde glemt at jeg hadde den...hehe...må se den en av dagene da :)

Annonse

Skrevet

Skal se den NU......................

Er bare helt utrolig god film å se.......

Setter oss med julegløgg og et varmt pledd, så nå blir det film.....

Skrevet

Jeg kan ikke være mer enig. Mannen min og jeg må også se den. Det er en herlig, nydelig og GOD film

Skrevet

jeg digger den filmen :-)

Skrevet

Jeg har også sett den mange ganger... og hadde tenkt å se den i kveld, den er såååå fin... åhh nå gleder jeg meg hehe..

Skrevet

Kanskje jeg skulle finne den i hylla vår idag, ja - den er bare rett og slett magisk - dokker har rett. Men tenkte e skulle vente til nærmere jul med å se den, men kan selvsagt se den en gang til...hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...