Gå til innhold

Trenger en vogn som er god både til baby og som er en god sportsvogn.

Anbefalte innlegg

Var på jakt etter en ny sportsvogn til snuppa på 8 mnd. Har nylig funnet ut at jeg er gravid igjen, og da må jeg jo tenke litt annerledes ang. vogn.

Må gå bort fra ren sportsvogn. Trenger ei som er god til begge bruksområder. Ikke for tung, enkel å legge sammen, og med god plass under. Svingbart styre er også en fordel, men ikke nødvendig.

Anbefalinger?

Har sett litt på Brio Happy, men har ingen erfaring med den.

Fortsetter under...

Mange sportsvogner kan utstyres med liggeforlenger, slik at de blir som en bagvogn, bl.a. Teutonia. Men dersom du er gravid nå vil jo eldstemann bare være halvannet når babyen blir født, og da trenger jo eldstemann fortsatt vogn.

Kanskje det er like lurt å drøye nytt vognkjøp til neste kommer. Da trenger du jo søskenvogn.

Skal ha søskenvogn også, men hun som da blir halvannet skal i barnehagen noen dager iallefall, og jeg klarer ikke ha den vogna jeg har nå lengre.

Har en Teutonia Mistral faktisk, og jeg syns ærlig talt det er en drittvogn! Slarkete i innstillingene, altfor lav, ingen plass under og umulig på vinteren. Det positive med den er at den er lett og at den er lun for babyen + at styret kan svinges over.

Tror jeg kommer til å gå for Brio Happy faktisk, virker som de fleste har positive erfaringer med den.

Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...