Gå til innhold

Så trøtt..

cecilie15.04 *jente*:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner at jeg igjen, etter en periode der jeg ikke trengte ekstra søvn, nå gjerne bruker helgene til virkelig å sove. 12 timer på en natt er ikke noen sak for denne dama... Hmm, er vel sånn at en trenger litt ekstra etterhvert i svangerskapet også :)

Jeg jobber 100% er snart fullgåtte 22 uker og tror det er det at jeg begynner å kjenne det på kroppen. Fra uke 10 og til nå har det egentlig vært helt greit med vanlig mengde søvn :)

kjenner meg helt igjen i det,ja...hadde det ikke vært for at jeg for det meste er alene med hund,kunne jeg sovet døgnet rundt noen ganger,men bikkja må jo få mat og luftes regelmessig...de få,korte gangene pappaen er hjemme har vi ihvertfall en ordning med at hunden er hans ansvar,det var jo tross alt han som tok den med inn i forholdet...merker alltid når han er hjemme at jeg får mindre søvn og blir fort gretten,han kjefter nesten på meg hvis jeg sover litt utover dagen uansett om vi skal noe eller ikke...og hver dag etter at han har dratt tilbake på jobb igjen sover jeg gjerne 12-14timer,fordi kroppen må ta igjen det tapte...hadde min kjære bare gitt meg de 8timene jeg trenger når han er her hadde alt vært i skjønneste orden,men.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...