Gå til innhold

MMR og forkjølelse... Trenger litt hjelp her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er nå 19 måneder. Hun har fortsatt ikke fått MMR pga grønt snørr og forkjølelse de gangene vi har hatt time. Synes hun har vært konstant snørrete i større eller mindre grad siden hun begynte i barnehagen for tre måneder siden. I morgen har vi time for 6. gang, men hun er fortsatt ikke helt bra. Fastlegen vår sier at hun kan ta vaksine likevel, men ser helsesøster antydning til grønt snørr vil hun ikke. Har dere noen erfaringer med MMR og forkjølelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hørt på helsesøster. Hvorfor så hastverk? Personlig syns jeg du godt kan droppe hele vaksinen, men det er selvfølgelig ditt valg å ta. Hvis man skal ta MMR, med alle dens skumle bivirkninger, burde man være helt frisk.

Skrevet

....jippi.....en helsesøster som følger reglene for vaksinering.......det heter seg jo at barnet skal være helt friskt, uten infeksjonstegn ved vaksinering.......så jeg hadde iallefall ikke begynt å stresse......immunforsvaret hennes er jo tydeligvis opptatt med noe annet for tiden.........

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi måtte utsette MMR vaksinen til gutten min var 2 år. Det gikk helt greit det. Ikke noe problem.

Stemmer at barnet skal være friskt. Bivirkningstullet til fjolla over her er overdrevet. Min fikk vaksinen og reagerte ikke noe på den. Men selvsagt, alle vaksiner _kan_ barnet reagere på.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan vet du at det er "bivirkningstull"?

Er selv en av de som ikke tålte vaksinen på åttitallet, så vær så snill, ikke kall de problemene jeg har hatt for "bivirkningstull"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...