Gå til innhold

thomas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter gutt nr 3 om ca 1 mnd.

Begge guttene mine har såkalt poppis navn. Syntes Thomas er såå fint og lurer på om dere syntes det vil passe sammen med/er i samme gate som disse 10 på topp navnene eller om det blir helt krasj??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thomas var på 32 plass i 2006 i Norge, 247 gutter som fikk dette navnet i fjor. Så er slettes ikke noe "uvanlig" navn hvis det var det du lurte på. Hva heter guttene du har fra før?

Skrevet

Thomas er et veldig fint og ganske tidløst navn:)

Tror det går fint med de fleste navn, og guttene dine er jo forskjellige individer. Det kan godt markeres med ulik type navn syns jeg. Lykke til!

Skrevet

Skriv det uten H, det er mye finere: Tomas :-)

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn!

Passer helt sikkert til de andre navnene du har fra før.

Men ville også skrevet Tomas uten -h, mye finere!

Skrevet

Jeg synes Thomas er et fint navn også. Ikke så veldig mange smågutter som heter det nå, selv om jeg fortsatt hører om noen små som får det navnet. Så ja, jeg tror det vil passe til de andre navnene du har som er litt "poppis".

Skrevet

Thomas er et flott navn som passer liten og stor.Skriv navnet med h, uten den ville jeg tolket navnet som Tomas med o-lyd, og ikke som Taamas med aa (er i utlandet saa bruker derfor dobbel aa her...)

Skrevet

En av min og kjærstens beste venner heter Thomas, han er en skikkelig bra fyr, stødig og sprelsk samtidig, hadde det ikke vært for at han også er nabo ville jeg sterkt vurdert det hvis vi skulle ha en sønn :) Synes nå Thomas m H er finest jeg da, ellers hører jeg liksom en bergensk slektning som sier Tomas (m o-lyd ja :) ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...